zondag 20 december 2020

Fijne Feestdagen!

Het wordt Sunny's eerste kerst hier, misschien wel zijn eerste kerst ooit. En we zijn al helemaal in de stemming πŸŽ…πŸ˜„.

Is hij niet ontzettend knap, ondanks zijn ietwat grumpy/slaperige look 😁😍?


Ja jongen, binnenkort worden die sokjes gevuld 😊.


Heb je wat bij voor mij 😏?


Weg met die stomme kersthamster πŸ˜‰.


Waarom grijns je zo naar mij 😁?


Ik weet nog niet wat ik van dit konijntje vind 😐.


Hey, dat konijntje lijkt wel op mij 😎.



Hij vertrouwt me nu volkomen en kan heerlijk ontspannen en diep slapen dichtbij mij πŸ’. Van de week plofte hij zelfs onder mijn bureau. Dus daar zal ik binnenkort ook maar een dekentje/mandje leggen.







Maar als hij wakker is, is hij wakker 😁! En druk bezig met spelen πŸ˜ƒ.


En een zootje maken... Blijkbaar houden alle konijnen daarvan πŸ˜‚.



Geduldig wachten op zijn ontbijt πŸ˜‡.



Sunny, waar zijn je oren 😊? Nu begint hij ook in de eetkamer te ontspannen en de laatste week is elke dag begonnen met een kwartier knuffelen daar, heerlijk πŸ’•! Ik kreeg zowaar een voorzichtig likje op mijn neus, maar dat viel blijkbaar tegen want hij heeft het daarna niet meer gedaan πŸ˜‰.



En alles moet verkend worden natuurlijk, zeker als er konijntjes op een handdoek staan πŸ˜‰.




Wat kan hij soms sikkeneurig kijken πŸ˜„! En vind je ook niet dat hij net een koala neusje heeft nu 😍? Hij is nog steeds in de rui.


Nu volgen er een heleboel schattige en grappige filmpjes. Ik heb hem gedurende die 5 weken met Cookie niet zo ontspannen en actief gezien. Hij laat nu pas zijn ware aard zien πŸ’—.

En gisteren heeft Cookie ook een nieuwe man gevonden, dus zij is ook niet meer alleen met kerstmis. Nu kan ik gerust zijn en het loslaten (want ja, het schuldgevoel bleef toch wel).

Sunny in diepe slaap (let op zijn oortje πŸ˜„πŸ˜).


Sunny's eerste (bescheiden) binky πŸ˜ƒ! Hij had er al 2 gemaakt, maar stopte toen ik begon met filmen.


Sunny smijt met de wilgenbal


Sunny speelt met de kleine wilgenrol


Sunny graaft in zijn grasbedje, let op zijn flappende flappers πŸ˜„.


Sunny smijt met zijn groentenbakje. Elke dag opnieuw, ik weet meteen dat de groenten op zijn πŸ˜‚.


Sunny doet aan interieur design 😁.


Eindelijk - na 3 maanden - is het me gelukt om een filmpje met de mooiste foto herinneringen aan Indy te maken. Ik kon het eerder niet aan om de foto's te bekijken. En een selectie maken vond ik ook enorm moeilijk, want ik vind Γ lles van haar prachtig. Het filmpje duurt net geen 8 minuten en bevat 126 foto's, voor veel mensen zal het te lang duren. Maar eigenlijk maak ik het toch eerder voor mezelf. Wie echter tijd en zin heeft om het helemaal te kijken: geniet nog een laatste keer van het mooiste fluwelen meisje dat ooit bestaan heeft πŸ˜πŸ’”πŸ’œ. Ik mis je nog altijd ontzettend hard moppie 😒.


Natuurlijk wil ik jullie allemaal prettige feestdagen wensen, ondanks de rare tijd waarin we nu leven.


Hetzelfde kaartje maar dan bewegend, met tekst en brandende kaarsen.


Uiteraard mag ik mijn schattig sneeuwballetje Snowy niet vergeten. Op 27 december zal het 5 jaar geleden zijn dat hij plots naar de regenboogbrug sprong na een korte ziekte. Hij had een hele mooie leeftijd, net geen 12 jaar, maar het blijft altijd te vroeg. Ik mis je nog steeds, mijn lief wattebolleke πŸ˜”.


Ook mijn moeder wordt niet vergeten met kerst want ze hield ervan, net als ik. Ik hoop dat ze nog altijd over me waakt en dat ze het hierboven fijn zal vieren met haar moeder, zussen en broers πŸ’œ.


Tot slot wil ik jullie de links naar alle fotoalbums meegeven van mijn wandelingen/uitstapjes enz. Ik had een flinke achterstand met bewerken, maar die is nu helemaal weggewerkt. Ik weet dat het enorm veel is, het betreft de periode van september tot nu.
Maar het is kerstvakantie dus als je niet weet wat te doen πŸ˜‰, enjoy!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten