zondag 4 juli 2021

Natte zomer tot nu toe

En dat vindt Sunny niet zo leuk want dan kan hij niet naar buiten. Mijn terrasdak lekt namelijk nog altijd en de dakwerker laat niets van zich horen, zucht... Dus als je veel emmers ziet in de foto's en filmpjes, dan weet je waar het aan ligt 😕.

Maar soms wil Sunny niet naar buiten, ook al kan het, en dan wil hij niks liever dan tegen mij in slaap vallen. Zijn dit geen smeltfoto's 😍😍😍?
Ik hou zo ontzettend veel van mijn kleine zachte jongen 💗💘💞! Ik had nooit verwacht dat ik opnieuw zo een diepe, innige band met een konijntje zou hebben. Maar het was liefde op het eerste gezicht tussen ons en dat heb ik nog nooit meegemaakt!





King of the castle 😎.


Effe poseren bij het zomerkussen.


Een luffa speeltje uitproberen.


Dit kan toch onmogelijk handig slapen 😏.


Als dit enge ding niet aanstaat, ben ik stoer en durf ik dichtbij komen hoor 😉.



Joepie, buiten spelen 😃!



Mammie vindt zelfs de achterkant van mijn hoofdje mooi en zacht 😍.



Ikke nieuwsgierig? Hoe kom je erbij 😁?


Waarom ligt mijn mandje daar?



Ik begin de dag altijd met yoga 😊.


Hier voel ik me veilig 😌.



Spelen met het balletje (zie ook het filmpje hier beneden).


Hop 😀!


En hop, beweging is belangrijk!


Goed stretchen uiteraard ook 😉.


Ik ben graag dichtbij mammie, overal 💛.


Lekker in het zonnetje 🌞.


Kniel voor mij, nederige dienaar 😄.


Ik heb mijn rijbewijs behaald want...


Ik ben op vakantie met de camper 😁.


Eerst natuurlijk bandenspanning meten.


Ruitenwissers nakijken, safety first!


Heb ik mijn sleutels niet op het dak laten liggen?


En we zijn op weg!


*Zwaai* 🙋


Aangekomen!


Hellup 😱🦈😄!


Bommetje 😂! Zucht, het was te verwachten dat hij zich niet zou gedragen op vakantie 🙈😅.


Hm, een veilige terugreis wordt nog een dingetje... De camper vertoont enkele "mankementen" 😁.

Sunny ploft tegen mij aan 😍💗!


Sunny maakt zoomies! Hij is flieft 😉😍💘 (en dat is helemaal wederzijds!)



Sunny speelt met het balletje 😊.



Nieuwsgierig? Een klein beetje maar 😁.



Dol op de binkies van Sunny 😃!



Sunny graaft in de wigwam



Natuurlijk mag ik mijn lieve mooie Fluffy niet vergeten. Mijn eerste konijntje bij wie het allemaal begon. Mijn onmetelijke liefde, mijn kennis, mijn inspiratie...
Gisteren, 3 juli, was het al 9 jaar geleden is dat ik je moest laten gaan, ongelooflijk... 😔. Toch gaat er geen dag voorbij dat ik niet aan je denk. Je was mijn eerste konijntje en ik heb veel "fouten" gemaakt. Maar juist omdat je zo bijzonder en lief was, heb je het mij allemaal vergeven en hadden wij een onbreekbare band 💞. Ik hou van je en mis je nog steeds mijn poffertje, en dat speciale plekje in mijn hart zal altijd van jou zijn 💖.


Door mijn ziekte heb ik geen uitstapjes meer gemaakt, enkel nog foto's in mijn 'local patch' genomen. Maar die zijn daarom niet minder mooi natuurlijk 😉. Hier kun je alle foto's zien en hieronder zijn enkele van mijn favorieten. De foto's van de bloemen zijn allemaal met de smartphone gemaakt, behalve de witte haagwinde.

Zwarte roodstaart pop met rups.

Bruinrode heidelibel, waarschijnlijk juist uitgeslopen want nog licht van kleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten