zondag 20 juni 2021

Zomer!

 En wat doe je als het zo warm is? Een lekkere frisse milkshake drinken natuurlijk 😁


Of een ijsje eten op een terrasje 🍧, maar dan komt de keuzestress: chocolade of aardbei πŸ˜„.


🍎dus πŸ˜‹.


In het begin begreep hij de ice pod niet.


Maar na enkele dagen snapte hij hoe het werkte én hij koos ook voor de koelmat! Flinke jongen 😎.




Say cheese 😁, (ik wil in mammie's voetsporen treden πŸ“·).


Voetbal... hij vindt er geen bal aan πŸ˜‰.



Bij gebrek aan een tuin, kreeg ik een mini tuintje van mammie 😊.


Beetje gek gevoel, kriebelend gras onder mijn voetjes.


Smaakt toch weer anders dan kattengras.


Maar net als Indy vind ik de doos veel lekkerder πŸ˜„, mammie snapt er niets van...




Ook uitstekend om in te liggen.


Kom je mee graven?


Wat zit hier achter?


Bij een strand hoort natuurlijk een palmboom 😁🌴.



Net zoals mammie ben ik dol op pizza πŸ˜‹πŸ•.



Don't take away my pizza 😧.


Welke emoji imiteer ik hier πŸ˜•?


Ik heb 1,5 kg verse wilgentakjes gekregen van mammie. Dankzij een bon van Happy Rabbits, dankjewel tante Petra 😊.


Ik doe dagelijks mijn fitness oefeningen πŸ’ͺ.


En verder probeer ik mooi te poseren voor mammie 😊.


Mandjes zijn voor watjes, ik vind er niks aan...


Ben ik niet mooi 😍?


Nog knuffels mammie πŸ’—.


Jakkes, dat balletje smaakt vies en droog πŸ˜πŸ˜‚.




Ik help graag stofzuigen wat de vogeltjes morsen 😁.



En ja, ik zal ook helpen met de was ophangen πŸ˜‡.


Ondanks de warmte geniet ik van het zonnetje 🌞. Hoe kan het ook anders met mijn naam πŸ˜‰?


I'm still king of the (white) house 😏.


Waar blijft mijn ontbijt πŸ˜‘?


Met zo een warm weer moet je natuurlijk veel rusten 😌.



Mijn pompom fris en fruitig houden zodat de vliegen me niet interessant vinden 😬.


Zo lenig zijn jullie niet hΓ¨ πŸ˜‰?


Oortjes krijgen ook een beurt.


En dan lekker languit relaxen 😊.




Waarom heb jij zoveel pompoms?


Dankzij mijn knikkertjes heeft dit olijfboompje weer nieuwe blaadjes gekregen πŸ’©.


Zowel binnen als buiten, vind ik de kattenmat erg leuk 😊.


Met zo een warm weer moet je natuurlijk ook veel drinken!



Waarom hangt dat stomme ding hier? (zie ook filmpje beneden).





Ik heb een gepersonaliseerde sleutelhanger 😊.


Mammie zegt dat ik een keurig ventje ben, omdat ik altijd met de pootjes samen zit of lig 😍.


Ik vind mijn mammie superlief, maar wel een beetje kaal om likjes te geven 😜.


Ze vindt het heerlijk als ik tegen haar been plof πŸ’.


Dan krijg ik nΓ³g meer knuffeltjes, ze zegt dat ik haar soulmate ben πŸ’•πŸ’ž.


Mijn foto's prijken nu ook eindelijk in de woonkamer, alleen voor mijn collage moet ze nog een lijstje kopen.


Dit vindt ze het liefste filmpje van mij ooit πŸ’—.

Sunny praat in zijn slaap 😍


Binkies na onweer (vandaar de natte grasmat en emmers op het terras).


Sunny vindt de snap screen een storend ding 😁.



Oh ja, voor ik het vergeet, 13 juni was ik jarig en kreeg ik dit van Monique. Ik ben héél benieuwd of ik bewoners ga krijgen in mijn bijenhotel 🐝. Dankjewel voor dit originele cadeau πŸ˜ƒ.


En zoals altijd sluit ik af met natuurfoto's.


Edelhof (kleine gansjes worden groot 😍): https://photos.app.goo.gl/CRDhTjaDWjS5m4FU7


Dit zijn enkele van mijn favorieten.


Lichtende nachtwolken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten