zondag 6 juni 2021

Eindelijk buiten spelen!

 Maar voordat ik buiten ging spelen, ging ik voor de eerste keer op de kleine zetel.


Ik zit graag hoog 😊.


Oh, is dit koekje helemaal voor mij πŸ˜€?


Ja, maar niet alles ineens hoor, je mag er een hapje van nemen πŸ˜‰.


Eindelijk... mijn speelgoed staat klaar, ik heb het druk met verkennen πŸ˜ƒ.




Mijn houten schijf 😁.


Het boerderijhoekje. Ik durf met Sunny niet zoveel beeldjes zetten want meneer heeft de neiging om alles aan de kant te duwen met zijn snoet. Dan zullen er veel scherven vallen...



Mijn zandbak.


Genieten van de zon 🌞.


Wat snuf ik?



Oeps, iets te ver gerold πŸ˜„.


Wat zijn jullie met velen 😊.




Zoekplaatje πŸ˜‰.


Op zaterdag eten we altijd pizza πŸ•.



Tunnel met verluchting 😊.




Piep, kiekeboe 😎.


Even kennismaken met de lokale fauna en flora 😊.


Ontbijten in de buitenlucht 😊.


Kijk hoe groot ik ben 😁!


Hop!


Mammie moet me binnen dragen of aansporen, want ik ga zelden vanzelf. Maar als het te warm wordt, moet ik wel πŸ˜’.


He's behind me, isn't he πŸ˜•πŸ˜„?



Ik zit graag veilig onder stoelen 😌.




Knabbel...


Plof 😍.


Sunny bunny butt 😍.


Op de uitkijk.


Riep je mij πŸ’›?


Effe luieren 😍.



Wat? Moet ik mijn bed delen met een ander konijn 😣?


Eentje met een stomme strik 😠.


En waar ga jij slapen, mammie 😁?


Kontje 😍.


Piep, kiekeboe alweer 😊.



Heer, zegen mijn speelgoed en snoepjes πŸ˜‡.


Lebber πŸ˜‹.


Hou je oren vast als het waait!


Kom cowboy en indiaantje spelen πŸ˜€.


Effe rusten hoor!


Naast de plofkip, heb je nu ook het plofkonijn πŸ˜„πŸ˜.




I believe I can fly πŸ˜…. (komt uit onderstaand filmpje, vandaar de mindere kwaliteit).

Ik heb nog niet de tijd gehad om alle filmpjes te bewerken. Hopelijk lukt het tegen de volgende keer. Ik ben alweer flink ziek. Ontsteking aan de voet, migraine, alweer oogpijn...

Sunny's eerste keer buiten πŸ˜ƒπŸ˜.


Sunny is dol op zijn zandbak 😍! (plofkonijn dus πŸ’—)


Binkies en in slow motion! Mijn blij ei πŸ˜πŸ’—!



En nog wat algemene natuurfoto's.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten