zondag 29 augustus 2021

Nazomer

Gezien de weerkundige herfst op 1 september begint en gezien we toch al herfstweer hebben, deze creatie van Sunny ๐Ÿ’›. Zijn vachtje past er wel mooi bij hรจ ๐Ÿ˜.


Door het slechte weer is hij meer binnen dan buiten. Wat ik jammer vind, maar waar hij blijkbaar minder moeite mee heeft ๐Ÿ˜‰. Hij komt nu ook op de kleine zetel bij mij ๐Ÿ˜Š.









Overal wil hij bij mij zijn ๐Ÿ˜.


Zoals jullie zien, is hij nog altijd flink in de rui en ik help hem dan ook door het geven van prozyme en lijnzaadbrokjes. Uiteraard krijgt hij veel hooi en minder brokjes en ik borstel hem regelmatig met een zwijnenhaarborstel. Meer info vind je op mijn website: https://knagers.be/rui.htm


Ik ben een flink ventje en eet mijn groentjes altijd helemaal op. En smijt dan mijn leeg bakje weg ๐Ÿ˜.





Weer te diep in het glas, euh, mandje gekeken ๐Ÿ˜„?


Niet oordelen over mijn frommelig jasje aub ๐Ÿ˜‰.


Waar blijft de "sun"?


Zal ik wat in je oor fluisteren ๐Ÿ˜Š?


Sstt, niet zeggen waar ik me verstopt heb ๐Ÿ˜‰.


Psssttt, zal ik een geheim verklappen ๐Ÿ˜?


Mammie en ik houden van pizza ๐Ÿ˜‹๐Ÿ•.


Hop!


Ik hoor een eng geluid ๐Ÿ˜จ!

Sunny is verliefd ๐Ÿ’˜.


Gekke Sunny ๐Ÿ˜„.


Morgen (30/08) zou mijn lieve mooie Chica jarig zijn, dat was haar adoptiedag. Als ze nog in leven zou zijn, zou ze 21 jaar worden en 14 jaar bij me wonen. Ik mis je, mijn duifje met een kuifje ๐Ÿ˜”. Maar bij jou heb ik tenminste de troost dat je heel oud bent mogen worden (19 jaar).


Dat geluk had mijn allerliefste en allermooiste Indy niet ๐Ÿ’”. Op 7 september zal het precies 1 jaar geleden zijn dat ik afscheid moest nemen van mijn liefste konijnenmeisje ๐Ÿ˜ข. Het blijft zo ontzettend hard pijn doen... En ik heb me erbij neergelegd dat het altijd zo zal zijn. Het zal altijd oneerlijk aanvoelen, ze is veel te vroeg gegaan. En ze heeft zoveel pijn gehad, ook daarmee worstel ik nog met schuldgevoelens. Zoveel 'had ik maars'... Ik hoop dat ze me kan vergeven en dat ze nog bij me is. Ik mis je nog iedere dag mijn lieve Bambi, mijn wombatje...๐Ÿ˜ญ. Ik mis je fluwelen vachtje, je tomeloze energie, jouw lieve likjes. Kon ik je maar even terug zien, aanraken... Ik zal altijd zielsveel van je houden, kleine meid en als we elkaar ooit weer zien, laat ik je nooit meer los ๐Ÿ’–.


Zoals ik in de vorige blog al zei, heb ik erg veel uitstapjes gemaakt en hieronder volgen de beloofde foto's.


Munsterbos (op zoek naar herten, helaas geen gezien): https://photos.app.goo.gl/AiXt6SrJNFDgrxTr5

Bokrijk openluchtmuseum (in kleur): https://photos.app.goo.gl/s9WY5iBuHu6eKk7m6

Bokrijk openluchtmuseum (voor de lol verouderd): https://photos.app.goo.gl/2DmMYS2CVFLYz13V6




Uitstapjes die in de planning staan voor de volgende weken: Pakawi Park en Zooparc Overloon. Natuurlijk mogen jullie ook daarvan weer foto's verwachten ๐Ÿ˜ƒ.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten