zondag 7 november 2021

Even geen blog, maar wel zoo foto's

Door gezondheidsproblemen even geen blog vandaag.

Ik wil wel alvast mijn laatste zoo bezoek van dit jaar met jullie delen omdat ik al héél lang aan het wachten ben om wombats in levende lijve te kunnen zien. En bij deze heb ik alweer een droom kunnen waarmaken. Wat zijn het toch fantastische dieren! Grote konijnen met kleine oortjes lijkt me de beste omschrijving. Qua gedrag en voer kun je hen echt wel vergelijken.
En hoewel dit een kleine zoo was, was ik aangenaam verrast door de unieke dieren die er zaten en die ik in nog geen enkele andere zoo heb gezien.
Bv. de ijsvogel, het lukt me niet om hem in de natuur te fotograferen dus heel blij met dit resultaat. De andere vogels zijn ook zo prachtig 😍

Het hele fotoalbum kun je hier bekijken: https://photos.app.goo.gl/za5Gqm8iA5NCjjN49

En dit zijn enkele van mijn favoriete foto's.

Gewone wombat (er zijn 3 soorten wombats, naast de gewone bestaan er ook nog de Noordelijke en Zuidelijke breedneuswombat).


IJsvogel (vrouwtje)


Vorkstaartscharrelaar

Groene kitta


Japanse eekhoorn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten