zondag 5 december 2021

Snieklaas :D

Gezien ik alleen heel vroeg in de morgen naar buiten wil (6u30 à 7u), is het nu vaak te donker en te koud. Dit zal wel één van de laatste keren geweest zijn dat ik naar buiten mocht. En daar vond ik warempel nog resten van mijn camper 😁.

Mammie probeert mooie portretfoto's van mij te maken 😏.




Als je de volgende foto's ziet, denk je dat ik niks anders doe dan de hele dag maffen. Terwijl ik best wel actief ben hoor 😊.







Zie je wel? Ik smijt ook veel met mijn knaagmandje maar mammie is altijd te laat om het op te nemen 😁.

Mammie zegt dat ik wat netter moet eten en mijn mondje moet afvegen 😬.


Op 1 december mocht ik het eerste deurtje van mijn adventkalender openmaken 😃.


Jaaaaa, het is weer Snieklaas tijd 😃!

Mijn schoentje staat klaar 😊.


Njammie, lekker een hazelaartakje met rode bieten topping 😋.


En kijk nou wat een cadeau! Een ski lodge! Ik weet waar ik de winter zal doorbrengen 😄.

Zal ik de latten aanbinden 😉?



Is dit wat ze noemen: een frisse neus halen 😄?


Langzaam sijpelt Kerst hier ook al naar binnen 😊.


Er staat zelfs een konijntje op dit kerstkussen 😍!


Mammie is dol op de kersttrein 😊.

Het is lang geleden dat ik nog filmpjes heb gepost, gewoon tijdgebrek hoor. Maar hopelijk maak ik het bij deze weer goed 😎.

Sunny bereidt zich voor op Snieklaas 😁.


Sunny wordt verliefd wakker 😍.


Pompomknuffels 😁😍.


Zoals ik in de vorige blog al zei, heb ik nu ook een portfolio van mijn fotografie aangemaakt op

Ik heb al heel wat doelen kunnen verwezenlijken dit jaar, maar het was me nog niet gelukt om de vliegenzwam te vinden. Tot nu! Ik vond echt grote exemplaren, best wel veel ook, maar op een plaats die ik totaal niet had verwacht en waar ik dus ook niet had gezocht. Superblij dat ik weer een doel kan afvinken 😃. Dit zijn mijn favoriete foto's, in het album kun je alles bekijken. 







Vliegenzwammen en meer herfstfoto's dichtbij Alden Biesen: 

Jammer genoeg verdwijnt de oogspierontsteking maar niet, zelfs niet na een hoge dosis Medrol. Het is moeilijk om normaal te functioneren met zoveel pijn, laat staan foto's maken. En de angst dat het medicijn mijn cataract en glaucoom zal erger maken... 😟.

Toch ben ik eindelijk gestart met mijn online cursus macrofotografie. Ik heb me in juli al ingeschreven, maar heb gewoon nog geen tijd gehad. Nu is de tijd er, maar laat het lijf het weer afweten. Ik heb echter maar een jaar toegang tot de cursus, dus ik moet er nu echt werk van gaan maken.
Morgen maar weer verder overleggen met de oogarts en huisarts, of de kuur moet verlengd en/of verzwaard worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten