zondag 19 december 2021

Bijna Kerst

En dan is het zomaar weer eindejaar, wat gaat de tijd toch snel! Een jaar vol ups en downs, maar waar ik toch overwegend goede herinneringen aan overhou, ondanks mijn gezondheidsproblemen.

En mijn lieve mooie Sunny speelt daar natuurlijk een grote rol in! Wat zou ik zonder mijn lief, zacht knuffelventje moeten 😍😘?



Het perfecte fotomodel om mijn camera te testen 😉.










Heb je mijn brief voor de kerstman op de post gedaan, mammie?


Ik ben zooo benieuwd wat er in mijn kerstsok zal zitten binnenkort 😊.


Sunny Santa 🎅



Ik heb altijd al een rendier willen zijn đŸĻŒđŸ˜.


The grinch is best een gezellige kerel hoor 😁.


Mammie vindt dat ik ook op een gingerbread manneke lijk. Ik heb alleszins een peperkoeken hartje 💗.


Mammie, aandacht 😄!



Lekker zo een candy cane 😋.


Mijn ski lodge is nog steeds erg leuk om mee te spelen. Het filmpje verderop zal dat bewijzen 😁.


Mag ik met de kerstknuffels spelen 😊?


Dat konijntje op de bal lijkt op mij!



Wij hebben konijntjes in ons kerstboompje 😎.


Na lange tijd kregen we heel even de zon te zien en daar heeft mijn lief mannetje hÊÊl hard van genoten (en ik en mijn camera ook 😉). Hij wordt schattiger met de dag 😍.




Schattige dikke voetjes 😍




Knabbeltjes doen 




Na zijn ontbijt komt hij altijd nog even bij me liggen en dan mag ik zijn lief, zacht pootje in mijn hand houden 😍💗💝💞.




Nog enkele kerstcreaties en alvast mijn kerstkaart voor dit jaar.




Tot slot mag ik natuurlijk mijn lief sneeuwballetje en wattebolleke Snowy niet vergeten. Op 27 december 2015 besloot hij naar de regenboogbrug te springen op 12-jarige leeftijd. Voor mij was het de rotste Kerst ooit đŸ˜ĸ. Ongelooflijk dat het al 6 jaar geleden is en dat Indy er ondertussen ook niet meer bij is...


Mijn moeder mag ik uiteraard ook niet vergeten, ze worden allemaal nog zo hard gemist, vooral rond de feestdagen... 😔.


Om toch met een vrolijke noot af te sluiten: filmpjes van mijn lief en actief manneke 😁.

Sunny speelt met zijn ski lodge


Sunny speelt met mijn gingerbread mannekes sloffen 😂. (uppercuts!)


Mijn bewegende kerstkaart


Het is niet meer zo interessant buiten om natuurfoto's maar ik probeer er het beste van te maken:

Als ik mijn fotografie-doelen van dit jaar even overloop, ben ik toch wel hÊÊl blij en trots dat bepaalde dingen gelukt zijn.

Bv in de vrije natuur: reetjes, boomkikkers, bonte specht, eekhoorns, vliegenzwam, juffer achter stengel, gaai, torenvalk, paringswiel libellen, zwartkop vrouwtje, zwaluwennestje, boomklever, oranjetipje en kievitsbloem

In de dierentuinen: wombat, tasmaanse duivel, ijsvogel, luiaard, hop, nachtegaal.

Er staan nog veel doelen en plannen voor 2022. O.a. mijn macrofotografie cursus afwerken. En in januari gaat er iets superleuk gebeuren, maar dat kan ik pas volgend jaar verklappen. Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten