zondag 2 januari 2022

Hoppy New Year !!!

En dat beginnen we natuurlijk met de beste wensen voor 2022 en voor iedereen een goede gezondheid en dat al je dromen mogen uitkomen 😃!


En dat deed meneer Sunny natuurlijk met een passende outfit 😍.

En hij zat al meteen aan de oliebollen 😋.

Natuurlijk hebben we eerst Kerst gevierd en Sunny's brief naar de kerstman was kort en bondig 😄.


Hij kreeg koekjes in de vorm van kerstboompjes 😋.


En chocolademelk met marshmellows 😉.



En een nieuw mandje om in te rusten/spelen 😊.




Van Tante Brigitte kreeg hij (eigenlijk ik) dit superzachte kussen 😊.


Gaat hij pardoes met zijn bil in het water zitten en het doet hem niks!


Voetjes 😍! Kontje 😍!


En kijk nu! Mijn andere vriendin mocht hem een koekje geven en even over zijn hoofdje aaien. En enkele dagen later springt hij gewoon naast Nancy in de zetel en laat zich aaien 😮😀!


Yum, een vers wilgentakje 😋.


Meneer doet weer aan zelfbediening 😁.


Hij is dol op mijn gingerbreadmannekes sloffen 😍.


Deze bal bestaat ondertussen niet meer, zie filmpje eventjes lager 😁.


Van Tante Petra kregen we kadobonnen van Happy Rabbits & friends, hartelijk dank daarvoor 😊. Die bonnen zaten verpakt in een met hooi gevuld doosje.
Sunny wilde zichzelf graag inpakken als eindejaarskadootje 😄.


Ook Tante Monique heeft Sunny weer flink verwend met allerlei lekkers, dankjewel 😊!




We houden zijn gewicht natuurlijk in de gaten, zodat hij niet tonnetje-rond wordt door al dat gesmul met de feestdagen 😉.


Helemaal uitgefeest 😄😴.

De kwaliteit van dit filmpje is niet goed omdat het veel te donker was in huis, maar ik vond het zo grappig hoe hij zijn mandje "opschudde". Hij heeft het daarna nooit meer gedaan helaas.

Sunny maakt binkies op een klein dekentje 😄.


Sunny smijt met zijn wilgenhooibal 😁.



Sunny crost op mijn bed, net voor we gingen slapen 😉.


In de winter is het altijd wat moeilijker om boeiende onderwerpen te fotograferen. Dan maar macro oefeningen doen (o.a.) en ik hoop dat ik er toch wat moois van heb kunnen maken: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten