zondag 30 januari 2022

De rui is al begonnen

Sunny is al aan zijn zomervachtje begonnen. Net als zijn baasje snakt hij naar de lente en de zon ๐Ÿ˜‰.


Helaas betekende het wel weer een gasaanval/krampen ๐Ÿ˜ž, ondanks dagelijks borstelen. Omdat hij vorige keer bang was om medicijnen te krijgen en ze ook niet echt hielpen, maar buikmassage wel, startte ik dadelijk met buikmassage. Elk half uur enkele minuten en hij genoot ervan! Hij liet pijnsignalen rond de maagstreek zien. Na 3 uren begon hij gelukkig weer te eten. Zijn keutels waren normaal op wat "keutelkettingen" na. 
Ik schroefde meteen het aantal brokjes terug, gaf extra prozyme en wat gepelde zonnebloempitjes. En dat zal ik blijven doen zolang hij verhaart. Daarna mag hij wel weer zijn normale hoeveelheid brokjes.


Waarom ben je zo klein mammie ๐Ÿ˜Š?


Hij houdt nog altijd van zijn binky/knuffel dekentje ๐Ÿ’›.


Ondertussen heb ik verstevigingen aangebracht aan het witte huis. Ben bang dat hij er zal doorzakken als hij zo verder doet! Helaas is het niet meer te koop of kost het ca. 40€ en zรณ gek ben ik ook weer niet ๐Ÿ˜.


Samen tv kijken met mammie, wat moet je anders op deze grijze dagen ๐Ÿ˜?



De tunnel heb ik ook maar even weggenomen omdat hij teveel karton at.



Mooi manneke ๐Ÿ˜.


Mammie vindt me mooi langs alle kanten ๐Ÿ˜.



Mammie, ik hou van jou. Krijg ik nu een snoepje ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜?


Close up van het mooiste konijnensnoetje ๐Ÿ˜.


Afgelopen woensdag heeft Sunny weer een mani/pedicure gehad. In zijn reismandje was hij erg boos, maar zodra hij in de auto zat, werd hij bang. Bij de dierenarts hing hij braaf in mijn handen zonder te spartelen en bij thuiskomst moest hij even bekomen, maar ging dan meteen eten. Flinke jongen ๐Ÿ’—. Zijn tandjes waren goed, zijn gewicht ook, kortom, een perfect mannetje, zoals ik ook altijd zeg ๐Ÿ’˜.



Als beloning kreeg hij een hooibal.

Sunny graaft zijn dekentje doorheen het hele huis ๐Ÿ˜„.


Sunny bedelt voor snoepjes ๐Ÿ˜Š.


Tot slot nog wat natuurfoto's, niks bijzonders met dit grijze weer

Vandaag ben ik gaan wandelen in natuurgebied Hoefaert, maar die foto's krijgen jullie volgende keer te zien ๐Ÿ˜Š. Ik kan al verklappen dat er een gaai en boomklever zullen tussen zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten