maandag 15 augustus 2022

VÊÊl foto's!

Tja, dat krijg je als je achterstand wegwerkt, enorm veel foto's waarmee ik jullie ga 'vervelen' 😁.

Je hebt er effe op moeten wachten, maar dan krijg je ook wel wat 😜.
Dus niet langer getalmd, hier komen ze!

Na 2 jaar weet hij nog altijd niet goed hoe de snap screen werkt, het is een dagelijkse worsteling 😄.





Soms mag hij niet naar de keuken en dat ziet er dan zo uit 😁.


De camper kan nog een jaartje mee 👍.



Stop met schrijven en geef mij aandacht, nu 😃!



Ook naar binnen is een worsteling 😂.





's Morgens staat mammie om 6u op zodat ik nog enkele uren in de frisse buitenlucht kan spelen 😊.



Filmpje van deze schavuit staat beneden in de blog 😉.


Met zijn voetjes tegen de mijne 😍💗.






Stofzuiger spelen 😉.










Nieuwe vriendjes maken 😊.




The struggle is real 😅.






Koelte langs 2 kanten 😊.


Niet bang van geluiden van het verkeer met het open raam đŸ’Ē.


Verhuizen?






Verbouwen?


Met de pootjes op de brug, net als Indy 💝




Mammie, jouw benen kunnen wel een kleurtje gebruiken 😉😄. Neem een voorbeeld aan mij!


Ligt dat handig 😏? En bedankt voor de knaagsporen... 😕.






Mammie heeft een zetelbed gekocht. Leuk joh, met speelruimte beneden!




En meer ruimte voor mij om te slapen. En voor mammie natuurlijk ook 😊.




Snorremans 😍



En ook op de zetel zelf is het heerlijk vertoeven 😊!


















😍💗💛😘






Verder met destroyen...


















Ontmoeting met een wombatje 😊.


Met dit weer smaakt een fris biertje altijd, liefst met extra hop 😋đŸē.

Het beloofde filmpje 😉. Je vraagt je af waarom hè...

Afsluiten doe ik deze keer met mijn fotoalbums van Dierenrijk Mierlo en Klein Costa Rica. Beide kende ik niet en beide vielen heel goed mee. Ik combineerde ze in 1 dag om benzine uit te sparen en omdat Klein Costa Rica echt niet groot is. Maar de volgende keer wil ik toch ruim de tijd nemen in Dierenrijk want dat is me ontzettend goed bevallen. Heel mooi en proper, dieren zitten ruim en zijn van alle kanten te fotograferen. Kortom, daar wil ik zeker nog terug naar toe. Geniet mee van de foto's!

Dierenrijk: https://photos.app.goo.gl/Fm9U5oZ6bFswdvH7A

Klein Costa Rica: https://photos.app.goo.gl/o1cnsxM7PPsHmAcS7

En nog wat "tuin"foto's: https://photos.app.goo.gl/DgojpHAmoqMjXoNs8


Inmiddels ben ik ook nog naar Zie-Zoo en Best Zoo geweest, maar aan die foto's moet ik nog beginnen. Ik ben al blij dat ik mijn achterstand van juli heb weggewerkt 😉.
Op de planning staan nog Pakawi Park en de Grotten van Han, maar wanneer weet ik nog niet. Misschien ook nog Mondo Verde, afwachten wat zal lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten