maandag 26 september 2022

Veel foto's, met achterstand ;-)

 Helaas, mijn achterstand nog niet compleet kunnen wegwerken.

Qua tekst zal ik het kort houden en jullie gewoon laten genieten van mijn mooi manneke 😍.

Ik heb trouwens zijn nageltjes laten knippen bij de dierenarts en Steven zei dat er idd 2 nagels beschadigd waren. De eerste was blijkbaar compleet uitgetrokken, maar het leven zat er nog. Die nagel zal waarschijnlijk gewoon terug groeien. De 2de was afgebroken en het leven ook. Het kan zijn dat die nagel nooit meer of niet normaal meer groeit. Dat is afwachten. Hij lijkt er geen last van te hebben. Ik mag zijn teentjes ook aanraken, maar toen Steven eraan voelde, raakte hij in paniek. Misschien kwam het trauma even terug boven? Hij durft ook niet meer uit de hooizakken eten ocharme. Deze hebben geen handvat meer en een grote opening, die fout maak ik geen 2 keer!

Steven heeft trouwens ook geholpen om zijn kontje te plukken en kammen, want ik miste een paar handen om dat te doen. Nu is hij volledig door de rui, oef. Altijd blij als die periode voorbij is, gelukkig heeft hij geen spijsverteringsproblemen gehad. Maar ik neem mijn voorzorgen en schroef dan altijd het aantal brokjes terug.

Verder is Sunny nΓ³g aanhankelijker geworden en hij zou me overal willen volgen. 's Morgens en 's avonds toch, overdag ligt hij lekker te luieren.

Eerst nog wat foto's van augustus, toen hij nog dagelijks buiten speelde.




Hoofdje in de rui, hij is niet boos hoor πŸ˜„.




De laatste grasdoos voor dit jaar...


En ik me maar afvragen waarom ik zoveel muggen binnen heb πŸ˜•.




Waar blijft mijn eten πŸ˜‹?





Help, ik word onderdrukt 😁.


My sweet potatoe 😍.


Zijn white house was echt helemaal versleten. Dus op zoek naar een ander en degelijk huisje.
Al een vroeg verjaardagscadeautje!
En hoe kun je een prinsje beter verwennen dan met zijn eigen gepersonaliseerd kasteel 😍?
(het pluchen huis had hij al).












Genieten van de zon binnen 😊.









Hij miste zijn kartonnen doos, dus heb ik toch het pluchen huisje maar vervangen door een ananasdoos.




Ze zijn plots gestopt met het produceren van zijn geliefde knaagblok πŸ˜’. Ik hoop dat de vervanger die onderweg is, in de smaak zal vallen.


I'm king of the world 😁!


Toen ik naar de dierenarts moest 😠.


De zon door zijn mooie oortjes 😍.


Mammie is al in de Halloween sfeer πŸ˜„.



Mijn schuilplek


Ik durfde het huis nog niet weg te gooien, dus het staat even op het terras.







Lange voetjes 😍.

Sunny verbouwt zijn kasteel 😁. Het raampje is trouwens groter gezaagd dan het oorspronkelijk was, want anders zou hij er in vast komen te zitten.

Tot slot mijn andere foto's. Het is me nog niet gelukt om de foto's van Mondo Verde te bewerken.

Gisteren ben ik gaan wandelen in Bokrijk, ook die zijn nog niet klaar.

Maar van deze kunnen jullie wel al genieten.

Pakawi Park, onderverdeeld in 3 delen:

Dauteweyers Diepenbeek: https://photos.app.goo.gl/geP9n3XeoQosLSad8

Natuurfoto's: https://photos.app.goo.gl/KQovS2fmaVZiCxQe9

Mijn foto's worden trouwens steeds vaker door Natuurpunt enz. gedeeld. Dus ik denk dat ik wel op de goede weg ben met mijn evolutie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten