maandag 12 september 2022

Herdenking Indy

Lieve Indy, op 7 september was het alweer 2 jaar geleden dat je naar de regenboogbrug sprong en dat ik veel te vroeg afscheid van je moest nemen ๐Ÿฅบ. 

En in dit geval heelt de tijd helemaal geen wonden ๐Ÿ˜”. De pijn is nog altijd even hard aanwezig als 2 jaar geleden. Evenals het schuldgevoel en het gevoel van falen.

Ik hoop dat je mij kunt vergeven, mijn lief meisje. Ik hou nog steeds ontzettend veel van jou en mis je iedere dag een beetje meer ๐Ÿ’”.

Ik weet dat je nog altijd bij me bent en wil je bedanken om Sunny in mijn leven te brengen. Dankzij dit lief, schattig, grappig en vrolijk mannetje is mijn leven weer een stukje mooier ๐Ÿงก.

๐Ÿ’œU4ever Bambi...


Door gezondheidsproblemen even geen uitgebreide blog, hopelijk kan het wel binnen 2 weken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten