zaterdag 1 april 2023

Geen aprilgrap ;-)

Ruim een week te laat, maar hier volgt dan eindelijk mijn nieuwe blog. Weer wat achterstand in foto's bewerken, the usual dus 😉.

Ondertussen ook nog naar UZ Leuven geweest voor een MRI van de oogkassen en hersenen en op consultatie voor de ontsteking aan mijn oogspieren. De medicijnen slaan aan en voorlopig ziet alles er goed uit. Helaas nog steeds geen oorzaak gevonden. Dus in de toekomst zal het bij symptoombehandeling blijven terwijl ik dit zo graag zou willen voorkomen. Er is weer bloed genomen, maar ik verwacht niet dat ze iets zullen vinden, was de voorbije jaren ook nooit het geval.

Maar genoeg over mij, deze blog gaat natuurlijk over Sunny 💗.

Hij blijft maar in de rui, de ene is nog niet voorbij of de volgende begint al. Hij krijgt nu slechts 2 à 4 brokjes per dag. Gelukkig valt hij niet heel hard af, maar 20g, dus ik denk dat het wel oké is zo.

De luiwammes "in actie" 😄😴, hij heeft een verschrikkelijk zwaar leven... 😁.













Ook al is hij niet meer ziek, hij vindt de snugglesafe fijn om tegen te liggen, zelfs als die niet opgewarmd is 😊.


Beetje experimenteren met diverse lenzen 😉.













Bijna Pasen, we komen al helemaal in de sfeer hier, zelfs mijn kasteeltjes 😊.





Mammie hoopt dat ik met deze oren beter zal luisteren 👂😄.






Ik heb 2 helpers ingehuurd om de paaseitjes rond te brengen 😊.


Hey, waar ga je naar toe 😕?


Niet gaan slapen, je moet aan het werk 😳!


Luister, we moeten praten, dit kan zo niet langer 😂.


Sunny is trouwens erg actief aan het worden. Afgelopen donderdag is hij 10 minuutjes naar buiten geweest. Nog geen binkies gezien, vooral bezig met snuffelen.
Binnen daarentegen lijk ik een energiebommetje te hebben 💣😏. Vooral om 5u 's morgens... Hij heeft wel 6x over het bed gecrost, weer eraf, door het huis gecrost en weer op bed. Galant als hij is, loopt hij rondjes rond mij als ik probeer te slapen 🙈. Hij zit ook steeds vaker op mijn buik of bovenbenen, mij aan te staren. Helemaal niet creepy hoor 😬.

Naar gewoonte vinden jullie hier weer de foto's van mijn "tuin" en wandelingen.


Ben nog volop bezig met de paaskaart, het wil niet vlotten dit jaar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten