dinsdag 14 maart 2023

Lentekriebels, ondanks maartse buien

Gelukkig heeft Sunny geen gasaanval meer gekregen na de vorige keer. Ik let wel heel goed op zijn eet- en drinkgedrag, en zijn keutels natuurlijk. Ik zie nog steeds kettingen naar buiten komen. Hoewel het me op sommige momenten toch lukt om zijn billetjes te plukken 😁.

Zoals je ziet, doet hij ook flink zijn best met vezeltjes eten 😋.




En hij vindt zijn uitbouw steeds leuker 😊.



Net iets té leuk 😁. Beneden aan dit bericht staat nog een filmpje 😉.



Natuurlijk moet je na inspanning ook rusten 😴.





Ik ben klein en heb af en toe een opstapje nodig. Iets nieuws moet natuurlijk uitgebreid besnuffeld en gemarkeerd worden 😊.




Wat heeft hij genoten van het zonnetje 😍, zijn naam is niet voor niets Sunny 💛.





Kijk hoe zijn snorhaartjes glanzen 💗.



Sorry, ik kon het niet laten 😄🙈. Het is ook zo leuk om met scherpte-diepte te spelen met een groot diafragma. 



Mijn lievelingsfoto van deze reeks 😍💘!


Waarom heb je mijn zonnebeer in de kast verstopt mammie 😕?


We zijn begonnen met de paasdecoratie, mammie wordt altijd vrolijk van zoveel konijntjes 😊.


Ze zegt dat ik weer een zeer grote hulp was 😄🥰. Of zou ze dat sarcastisch bedoelen 🤔?





Zelfs de haard is even verstopt achter konijntjes 😉.


Als professioneel model neem je natuurlijk meteen de juiste pose aan 😄😍.


En dit wordt onze raamdecoratie 😊.


Ik voel het aan mijn water dat mammie hier wat mee van plan is.
Stay tuned 😉.


Zoals beloofd: het filmpje van Sunny de verbouwer 😁.

Naar vaste gewoonte sluit ik af met natuurfoto's, waaronder mijn eerste grote bonte specht met de nieuwe camera 😃: https://photos.app.goo.gl/nRiioJtFrNgsFUKZ6

En omdat ik uiteraard wel een waardebon wil winnen doe ik mee aan een fotowedstrijd met als thema "bruggen": https://photos.app.goo.gl/79tUh7PCEq6abWYF7
Architectuur is nochtans niet mijn ding, maar ik heb er het beste van proberen te maken. Duimen maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten