zondag 24 maart 2024

Langzaam de draad weer oppikken

Inmiddels zijn er bijna 4 weken verstreken na mijn glaucoom operatie. Ik wou dat ik kon zeggen dat alles vlekkeloos verliep, maar er blijft helaas een kleine hoeveelheid bloed in de voorkamer lopen. Ik ben benieuwd wat men ervan zal zeggen op de (normaal gezien) laatste controle deze week.

Het kan gevaarlijk zijn want een grote hoeveelheid kan totale blindheid in dat oog veroorzaken.

Ik durf nog steeds niet bukken/tillen en ik slaap nog altijd met mijn oogschelp op. Gelukkig mocht ik wel stoppen met ibuprofen en mocht ik al 1 druppel minder gebruiken per dag. Pijn heb ik ook niet, dus da's wel positief.

Ik zal toch blij zijn als ik weer bij mijn eigen oogarts hier in de stad kan gaan, dan kan ik zelf autorijden en hoef ik niet steeds andere mensen te vragen. Naar Leuven rijden durf ik niet.

Maar alweer genoeg over mij. Deze blog gaat natuurlijk over Sunny ๐Ÿงก.

Die pontificaal in het midden van het bed ging liggen ๐Ÿ˜‚. Waardoor ik me afvroeg waar ik zou moeten slapen ๐Ÿ˜.


Lief luilakje ๐Ÿ˜.



Wat, is het morgen al maandag ๐Ÿ˜ฎ?


Schiet eens op met mijn ontbijt ๐Ÿคจ!


Ik kan het al bijna proeven ๐Ÿ˜‹.


Bunny Butt ๐Ÿฅฐ.


Effe een opfrissingscursus "paashaas" gevolgd ๐Ÿฅฐ๐Ÿฐ๐Ÿ‡.


Ik fluisterde lieve woordjes in haar oor ๐Ÿฅฐ.


Maar ze negeerde mij en nu spreek ik niet meer tegen haar ๐Ÿ˜’. ๐Ÿ˜„


Sorry, ik bedoelde het niet zo ๐Ÿ˜‰.


Hoe mooi is dit muziekdoosje ๐Ÿ˜?


Van de week sprong Sunny in de kooi terwijl ik ze aan het poetsen was en begon te drinken. Dat vroeg om een film momentje ๐Ÿ˜‰.

Verder heb ik nog spannend nieuws al kan ik er nu nog niets over vertellen. Dus eigenlijk heb ik NU nog geen nieuws maar vanaf 1 mei wel ๐Ÿ˜‰. Kan alvast vertellen dat het met fotografie te maken heeft!

Afgelopen week kwam ik 2 mooie hondjes tegen tijdens mijn wandeling in Park Haffmans. Een Japanner en een Chinees ๐Ÿ˜„. M.a.w. een Shiba Inu Tsuki en Chow Chow Boe Boe.

Uiteraard vroeg ik weer of ik foto's mocht maken en de baasjes waren erg blij met de foto's ๐Ÿ˜Š.






En hoe deze foto's tot stand kwamen: baasje die de aandacht trekt van Tsuki ๐Ÿ˜„.


Op 17 maart voelde ik me ook weer fit genoeg om met een wandeling van Natuurpunt mee te gaan. Er kwamen ook kinderen, vandaar dat ik het tempo aankon ๐Ÿ˜„.

Het voeren van de Galloways was een mooie en unieke belevenis! Dit vind ik de meest sprekende foto, de rest vind je in dit fotoalbum: 

https://photos.app.goo.gl/5vF26Z8vGZRyVMR86

Tot slot nog wat natuurfoto's, nog steeds niet zo heel veel omdat de ogen en benen nog niet echt mee willen.

Natuurfoto's: https://photos.app.goo.gl/Nw8KdiYNkC3G27wo6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten