zondag 12 november 2017

Welkom november

Zoals de titel zegt, het is alweer november en ik vond Indy's foto zo mooi in dit plaatje passen ๐Ÿ˜.


Hoewel het koud is, speel ik af en toe nog buiten.


Ik heb een flink bontjasje, ik kan er wel tegen ๐Ÿ˜Ž.


Maar bij druilerig weer blijf ik liever binnen.


En hang ik een beetje rond ๐Ÿ˜.


Of ik geniet van het zonnetje achter glas ๐ŸŒž.



Mammie is geobsedeerd door mijn pom pom ๐Ÿ˜„.


En natuurlijk drink ik nog steeds op mijn bijzondere manier ๐Ÿ˜Š.
Donderdag krijg ik weer een mani- en pedicuurtje en een prikje tegen rhd2 ๐Ÿ˜•.


Hout vasthouden als ik dit typ, maar Chica blijft voorlopig vrij van hormonaal gedrag. Ze slaapt veel, maar als ze wakker is, is ze goed wakker ๐Ÿ˜ƒ.


En ze geniet van verse pompoenpitjes ๐Ÿ˜‹.


Het enige wat me zorgen baart, is haar gewicht. Normaal schommelt het tussen 115 en 120 g. Maar gisteren was het nog maar 105 g ๐Ÿ˜Ÿ. Omdat het nu vroeg begint te schemeren, begint ze vroeg te schreeuwen. Dit betekent dat ze onder een doek wil zitten en wil slapen. Maar dat betekent ook dat ze ca. 14 uren in het donker zit en niet eet. 's Morgens valt ze dan ook meteen aan op haar voer. Ik krijg niet eens de kans om vers voer te geven, ze eet de restjes op van de dag voordien.
Ik besef ook dat ze bijna 18 is. Ik houd het in de gaten, meer kan ik niet doen. Ik zou het al een hele opluchting vinden als ik dit jaar geen implantaat hoef te laten plaatsen, want narcose vind ik altijd eng en zeker op haar leeftijd. Ze is momenteel nog altijd lichtjes in de rui.

zondag 29 oktober 2017

Hoppy Halloween!

Na lange tijd vertoont Chica eindelijk weer interesse voor trosgierst ๐Ÿ˜Š.


Mama, honger ๐Ÿ˜„!


Staartje poetsen.


Pootje poetsen, haar ochtendtoilet duurt meestal een goed kwartier ๐Ÿ˜Š.


Ie, een spook ๐Ÿ˜จ๐Ÿ‘ป.


Wat vinden jullie van mijn Halloween outfit ๐Ÿ˜€?


Dag lief spookje ๐Ÿ‘ป๐Ÿ˜ƒ.


Ah, pompoenventje, ik vind je zo lekker ๐Ÿ˜.


Ik snap die selfie nog niet helemaal ๐Ÿ˜•๐Ÿ˜.


Zo raakt een Halloween kat haar snorharen kwijt ๐Ÿ˜ณ.


Hoe bedoel je, ik moet op dieet ๐Ÿ˜Ÿ?


Bedje opmaken na een lange nacht. Dat buikje, die beentjes ๐Ÿ˜๐Ÿ’•๐Ÿ’™๐Ÿ’—๐Ÿ˜˜.


Ik heb jouw bedje ook al opgemaakt mammie, kom je slapen ๐Ÿ˜Š?


Heb ik me zo goed verstopt, vinden ze me toch nog ๐Ÿ˜.


Zoals je ziet, heeft ze niet alleen aan de tunnel, maar ook aan mijn muur geknaagd (die ik aan het renoveren ben).


Kegeltje ๐Ÿ˜ƒ.


Bleh, morgen weer maandag ๐Ÿ˜‹.


Zelfs de kat van de buren denkt er zo over ๐Ÿ˜›.


Maar hij kan ook lief lachen hoor ๐Ÿ˜.


Een paar dagen te vroeg, maar we wensen jullie alvast een griezelig gezellige Halloween avond ๐ŸŽƒ.


In Belgiรซ is 1 november Allerheiligen en 2 november Allerzielen. Allerzielen is een gedenkdag uit de westerse rooms-katholieke traditie. Het wordt gevierd op 2 november, de dag na Allerheiligen, waarmee deze dag nauw verbonden is. Met Allerzielen worden de overledenen herdacht en wordt een requiemmis opgedragen. De nabestaanden plaatsen bloemen op het graf (bron: wikipedia).

Uiteraard brand ik dan een kaarsje bij de urntjes van mijn overleden diertjes. En bij mijn moeder heb ik al mooie paarse chrysanten gezet, die zag ze zo graag. Hier zal ik een kaarsje branden bij haar foto.
Rust zacht, ma ๐Ÿ’”๐Ÿ˜”.


zondag 15 oktober 2017

Indy's verjaardag, dierendag enz.

Hiep hiep hoera! Vandaag vieren we Indy's 3de adoptieverjaardag ๐ŸŽ‰. Al 3 jaar mag ik genieten van het liefste, mooiste en zachtste meisje van heel de wereld ๐Ÿ’. Ik hoop dat er nog heel veel jaren zullen bijkomen, mijn lieve honnepon ๐Ÿ˜˜.
Natuurlijk wordt ze verwend met lekkers, een kadootje en nog meer knuffels dan anders ๐Ÿ˜.







Ook op dierendag ben ik haar niet vergeten.

Euh, mammie, ik ben geen dwergje hรจ ๐Ÿ˜•.


Maar vooruit, ik prop mezelf er wel in ๐Ÿ˜„.


Een zootje maken met de hooibal ๐Ÿ˜.


En nu het zo lekker weer is, natuurlijk buiten ervan profiteren ๐Ÿ˜ƒ.

Mijn baby bambi ๐Ÿ˜.


Rek, strek ๐Ÿ˜Š.


Eten? Ik kom eraan ๐Ÿ˜‹.


Lekkere sappige vezeltjes!


Dank je wel alweer voor de kadootjes Tante Monique. Ik kon niet wachten en zette alvast mijn tanden in het wortelhuisje ๐Ÿ˜€.


Op algemeen verzoek: my Monday face ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜….


Dit is wat er gebeurt als ik wil gaan slapen. Indy komt helpen het bed opmaken. En ze geniet intens van knuffeltjes ๐Ÿ’•.


Chica had niet veel zin om mee te werken voor foto's deze keer. Druk bezig met een poetsbeurt ๐Ÿ˜Š.
Ze is - alweer - een beetje in de rui! Ik denk dat het daarna toch wel tijd wordt voor een implantaat want ze begint zich weer vervelend te gedragen en te krijsen.


Tot slot mag ik natuurlijk Fluffy niet vergeten. Zij is op 18 oktober 2001 bij me komen wonen. Ook รฉรฉn van de mooiste dagen van mijn leven en die datum zal voor altijd in mijn geheugen gegrift blijven. Gefeliciteerd, mijn mooi poffertje, waar je ook bent... ๐Ÿ’”. Love you 4 ever ๐Ÿ˜˜.


zondag 1 oktober 2017

Alweer een nieuwe maand

En dit bericht typ ik op mijn nieuwe pc ๐Ÿ˜Š. Is wel effe wennen en een uitgave die ik niet had willen doen, maar de vorige heeft de geest gegeven na 8 jaar intensief gebruik.
Verder ben ik nog altijd niet genezen en zit ik volop tussen de werkzaamheden aan het huis. Ik was even bang dat Indy een gasaanval zou krijgen van de stress door al het lawaai. Maar er zijn geen naweeรซn gekomen, gelukkig maar!

Tot nu toe gaat alles ook nog goed met Chica. Nog geen hormonale uitspattingen, hoewel ik ze binnen enkele weken wel verwacht. Ze is gelukkig weer wat actiever dus ik heb meer foto's kunnen maken.

Stekelkoppie ๐Ÿ˜.


Smeken om aandacht ๐Ÿ˜.


Mooi meisje ๐Ÿ’—.


Good Morning ๐Ÿ˜„.


Smullen!


Kom je slapen mammie ๐Ÿ˜Œ?


Ik proef al van het nieuwe jaar ๐Ÿ˜€.


Pf, die wortelen smaken erg droog hoor ๐Ÿ˜ƒ.


Trots op mijn sociaal konijntje ๐Ÿ˜. Ze sprong 4x bij mijn vriendin Nancy op de bank!


Voetjes weg ๐Ÿ˜.


Nog even genieten van het mooie weer ๐Ÿ˜Š.


Sinds lange tijd weer eens de badkamer binnen geglipt. Die is ook dringend aan renovatie toe maar alles op zijn tijd ๐Ÿ˜‰.