zondag 23 mei 2010

Eindelijk zon

Pf, het heeft even geduurd maar de lente lijkt dan toch eindelijk te beginnen! Niet alleen het baasje, ook de diertjes zijn er blij mee.
Vandaag alleen maar updates over de konijntjes, volgende keer komen Misty en Chica ook weer aan bod.
Het bio hooi wordt hier nog steeds hard op prijs gesteld, inmiddels heb ik het balletje makkelijker gehangen maar hier nog even een foto en filmpje die bewijzen dat 'moeilijk ook kan' Cool.



Let op die mollige pootjes die door de tralies graven en hoe zijn snoetje als stofzuiger fungeert Very Happy.




Snowy is trouwens ook dol op alle soorten hooi maar hiermee vertel ik wellicht niets nieuws Wink.
Aan de bron eten, in dit geval IN de bron maakt hem nog altijd héél blij Smile



En om aan te tonen hoe blij konijntjes wel zijn met het warme lentezonnetje: een filmpje met muziek!
Edit: youtube doet alweer moeilijk over de auteursrechten van de muziek, dus het spijt me. Zonder mijn medeweten is de muziek eraf gehaald. Maar dat maakt het filmpje niet minder mooi.


Dan nog even melden dat volgende zondag een heuglijke dag wordt. Snowy is namelijk jarig! Op 30 mei is het exact 6 jaar geleden dat ik mijn feestvarkentje geadopteerd heb.
Ik zal alvast aan de slag gaan om feesthoedjes te maken Smile.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten