zondag 2 mei 2010

Knabbelen en spelen

Met het goede weer van de afgelopen week heb ik mijn best gedaan om de konijntjes meer buiten te laten spelen. Bij Snowy lukt dit al aardig, hij begint weer meer zelfvertrouwen te krijgen en durft nu ook alleen naar buiten. Het feit dat er een wc staat met hooi waar hij aan kan knabbelen helpt enorm, Snowy is altijd al geobsedeerd geweest door eten.

Fluffy heeft altijd meer tijd nodig om buiten te spelen, dat weet ik van de voorbije jaren dus dat komt wel in orde. Ze heeft nu eenmaal niet zoveel zelfvertrouwen als Snowy.

Hun toegenomen lichaamsbeweging resulteert in wat gewichtsverlies, beide zijn ze 15 g afgevallen. Toch hoop ik dat Snowy niet meer al teveel gewicht zal verliezen, ik zou niet willen dat hij weer EC krijgt. Hij maakt nog iedere dag binkies dus dat stelt me wel gerust.



 

Ik geef nu ook al een tijdje bio hooi van JR Farm en dat valt héél goed in de smaak hier. De hooibal is binnen 10 minuten volledig leeg. Vooral Fluffy is er dol op en plundert zelfs Snowy's balletje, hoe moeilijk dat ook is Wink



Tot slot nog fotootjes van Misty. Vorige week had ze een eigen restaurant gekregen, deze week een kartonnen doolhof. Nieuwsgierig als ze is, wordt alles grondig besnuffeld Very Happy.





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten