zondag 21 oktober 2012

Konijnendag en Fluffy's verjaardag

Het zijn drukke en zware weken geweest. Full time moeten werken met een chronische ziekte is niet aan te raden, maar soms heb je geen keuze. Daar kwam de konijnen infonamiddag nog bovenop (veel stress! Wink) en afgelopen donderdag zou Fluffy jarig zijn Sad.
Daarom weer een korte blog, gezien ik geen tijd heb gehad om filmpjes van Fluffy te maken. Ook nieuwe foto's van Snowy, Mika en Chica zijn er nog niet. Wel goed nieuws over Snowy, zijn rui lijkt eindelijk te gaan stoppen en hij blijft vrij stabiel in gewicht met ca. 840g. 

Maar laat ik bij het begin beginnen. Vorige zondag was er de konijnen infonamiddag. Zoals gewoonlijk was ik een super-stress-konijn maar dat was er blijkbaar niet aan te zien. De deelnemers hebben genoten en vonden de sfeer heel relaxed. De reacties waren overweldigend positief en dat stemt me blij natuurlijk Smile.
Mijn vriendin Samyra heeft foto's genomen (dank je wel Very Happy!), in dit foto-album kunnen jullie alle foto's bekijken. Ik heb ook superleuke cadeautjes gekregen van enkele vriendinnen, die zie je ook in het album. Hartelijk dank lieve meiden, Snowy en Mika zullen er héél blij mee zijn Very Happy.

Op de konijnendag gebruikte ik ook foto's en filmpjes van Fluffy. Best moeilijk, dat geef ik toe, maar ik heb het droog kunnen houden Wink. De hele tijd heb ik in mijn achterhoofd gehouden dat ook Fluffy tot de laatste dag kranig geweest is. Als zij het kon, moet ik het ook kunnen. Bovendien is ze nog altijd bij me en dat geeft me kracht.
Toegegeven: afgelopen donderdag (18/10) was een moeilijke dag. Op die dag is Fluffy 11 jaar geleden bij me komen wonen. Ik mis haar nog steeds en zeker die dag wilde ik dat ze er nog was. Toch heb ik er meer en meer vrede mee dat ze nu rust gevonden heeft. Want haar lichaampje was echt op. Ik wil graag alle mensen bedanken die op 18 oktober aan haar gedacht hebben, een kaarsje gebrand hebben en die zoveel reacties op facebook hebben gezet.
Ik wilde echter toch iets bijzonders doen voor haar die dag en heb onderstaande foto bewerkt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten