zondag 28 oktober 2012

Happy Halloween!

Weer geen tijd gehad om de oude filmpjes van Fluffy te bewerken, ik hoop volgende week ergens een gaatje te vinden...

Wel goed nieuws over Snowy: de rui is zo goed als voorbij en hij weegt weer 854g Very Happy!!! Ik ben zo blij dat hij weer aankomt! Toen Fluffy nog leefde, viel hij samen met haar af. En sinds haar dood komt hij eindelijk aan. Ik blijf het gevoel hebben dat hij haar té goed aanvoelde en bewust ruimte maakte voor haar.
Het is fijn om hem nu te knuffelen: een stevig wollen bolleke Laughing.

Gezien hij een grote hooi/kruiden eter is, kreeg hij weer een lenterol van mij Smile.




Hoewel Mika op Halloween 1 jaar en 10 maanden wordt, is ze nog altijd vroeg wakker en zeer snel Very Happy. Ik hoop dus dat ze net zo oud mag worden als haar papa (bijna 2 jaar en 9 maanden).
En als ik haar lief snoetje zie, kan ik haar niets weigeren. Kan ze niet ontzettend lief smeken om eruit te mogen?



Ze is ook een kei in nesten bouwen, af en toe bouwt ze er eentje achter haar wiel. Dit is wat ik dan tegenkom als ik de kooi ga verschonen. Toevallig zijn het net de hamsters wiens naam begint met een M die zulke nesten maken. Daarom noem ik dit nest Mount Mika. Naar de "traditie": Mount Mocca en Mount Misty Cool.


Tot slot: 3 dagen te vroeg maar ik wens jullie alvast een leuke Halloween avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten