donderdag 30 mei 2013

Snowy's 9de verjaardag!

Vandaag vier ik Snowy's adoptiedag Smile. Vandaag is het 9 jaar geleden dat ik mijn wattebolleke met zijn wonderlijke oogjes geadopteerd heb. Al 9 jaren maakt mijn sneeuwballetje mijn leven een stuk mooier Very Happy. Ik hoop dat mijn lief likkemanneke nog heel lang bij mij mag blijven, want ik hou met de dag meer van hem.

Jammer genoeg heb ik momenteel geen centjes voor een kadootje maar dat heeft hij nog tegoed. En omdat zijn spijsvertering nu net vlotjes verloopt, wil ik geen risico nemen door taartjes e.d. te geven. Hij wordt sowieso dagelijks verwend Wink.

Foto's van mijn jarig pluizebolletje Very Happy.


Het feestvarkentje met kroontje (niet gephotoshopt Wink).



Zeer ontspannen en gestroomlijnd konijntje Laughing.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten