zondag 9 juni 2013

Snowy en Dotje

Weinig tijd wegens privé zaken, maar ik probeer toch wat nieuwe foto's en filmpjes te plaatsen.

Van de week kreeg ik enkele prettige verrassingen: 2 vriendinnen hebben cadeautjes voor Snowy's verjaardag gestuurd Smile. Dank je wel Samyra en Petra! Snowy geeft likjes uit dankbaarheid, ik vind het heel erg lief dat jullie aan hem gedacht hebben Very Happy.



Snowy was weer veel haartjes aan het oplikken en zelfs aan het uittrekken. Waardoor hij natuurlijk weer niet meer goed wilde eten. Ik had hem nochtans al geplukt maar was gestopt omdat hij een kaal plekje kreeg. Maar omdat hij zelf zijn haren uittrok, heb ik maar verder geplukt met dit als resultaat. Het ziet er niet uit, maar ik denk niet dat hij er veel last van heeft. Het was dat of hij zou weer stoppen met eten. Inmiddels staat er al lichte dons en korte haartjes op. Toch vreemd dat zijn vacht zo gemakkelijk loslaat, terwijl er nog geen nieuwe groeit... Confused.


Gisteren vond ik hem slapend in een erg comfortabele houding, ahum...Rolling Eyes.


's Avonds, als ik zijn plasplekjes ververs en vers hooi leg, komt hij nog altijd graag helpen.

Hoe lang zou het duren voor hij deze zak kan leeg eten Laughing?


Trekken jongen Cool!


Dotje durft tot nu toe nog niet op mijn hand te komen. Ik probeerde het van de week, maar was vergeten dat ik haar net zonnebloempitjes uit mijn handen had laten eten. Ik legde mijn hand in de kooi met een stukje pinda op, maar mijn vingers roken natuurlijk nog naar pitjes... En ik voelde haar heel zachtjes in mijn vinger happen Laughing. Ach, dat ze niet meer doodsbang is van handen, vind ik al heel wat. De rest komt wel, met veel geduld Wink.
In totaal is ze nu al 8 g bijgekomen, nu weegt ze 34 g Smile.



Tot nu toe mijn lievelingsfoto van haar, dat lief klein handje *smelt*.




Haar vertrouwen groeit en ze wordt nieuwsgieriger met de dag Very Happy.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten