zondag 2 maart 2014

Bijna lente

Deze blog begin ik met een prachtig en ontroerend geschenk dat ik van een lieve vriendin heb gekregen. Ze heeft deze ontzettend mooie hanger voor/van Fluffy gemaakt. Het betekent zoveel voor me en het is fijn om te beseffen dat Fluffy nog steeds ook andere harten raakt. De hanger is tot in de kleinste details afgewerkt, een waar kunstwerkje! Ik ben haar zeer dankbaar hierom maar ze zal het vast leuk vinden om het hier ook te lezen Wink.


Snowy heeft een moeilijke week achter de rug. Hij verhaarde letterlijk van kop tot teen en was voortdurend aan het niezen/hoesten/smakken. Met als gevolg dat hij natuurlijk weer minder goed at. Sinds gisteren voelt hij zich gelukkig weer een beetje beter. Hij eet al zijn groenten op en ook hooi kan hem weer bekoren Smile.

Van de week kon ik niet weerstaan aan deze schattige paashaas en ook Snowy lijkt hem oké te vinden Wink.



Ook Sproetje is nieuwsgierig naar dit gigantisch beest met de grote wortel Razz.



Beide hamsters hebben vorige week een lekkere knaagdierenmuffin gekregen en oh wat zijn ze er dol op Very Happy



Dotje vindt haar silent spinner overigens ook om op te eten Laughing. Zit ze niet schattig op haar klein kontje Very Happy?


Van Chica deze keer geen foto's, maar wel het goede nieuws dat ze nog altijd ei-vrij is Cool. Ze is volop in de rui, vorige keer schreef ik nog over donsveertjes, nu is haar hele verenpak aan de beurt. Ze heeft nu heel veel stekeltjes op haar hoofdje Laughing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten