zondag 24 augustus 2014

Snowy ziekjes

Vandaag een korte blog. Wegens veel te druk, tijdgebrek en Snowy's gesukkel schrijf ik maar even kort. De extreme drukte op het werk, veel overwerken, de verzorging van Snowy en zelf niet zo lekker zijn, is geen goede combinatie Sad.
Normaal gesproken wordt het vanaf september rustiger en dan hoop ik mijn - steeds groter wordende - achterstand in mails in te halen. Nog even geduld! Bedankt voor het begrip!

Snowy gaat al de hele week niet zo goed, hij verhaart weer enorm en ik haal er dagelijks veel uit. Deze keer bleef hij wel goed zijn brokjes eten, maar bijna geen hooi meer en maar een klein beetje groente. Zoiets is voorbestemd om fout te gaan en ik zag zijn darmwerking dan ook vertragen Sad. Hoe ik dat zie? Hij laat normaal gezien 2x per dag zijn blindedarmkeutels liggen, net voor het ontbijt en net voor zijn groenten. Later eet hij ze dan wel op. Maar nu kwamen ze niet op het normale uur.
Nochtans bleven zijn gewone keutels goed van formaat én aantal, dat begrijp ik eigenlijk niet goed, maar ben wel blij dat er toch nog iets goed loopt. Daarom gaf ik hem geen laxeermiddel maar wel cisaral als ik het nodig vond. Prozyme krijgt hij natuurlijk sowieso.

Dit kwam van de week uit hem. Ik heb al vaker gewone keutelkettingen gezien, maar nog nooit eentje van blindedarmkeutels Shocked! En zo bezorgt mijn manneke me weer bijzondere info voor mijn nieuwe pagina over keutels Confused.


De hele week wilde hij niet knuffelen, maar sinds enkele dagen wil hij niets anders meer. Hij huppelt nog maar weinig rond en ik zie de stijve achterpootjes steeds vaker Sad. Hij is ook verschrikkelijk mager geworden: 775 g Sad. Panacur heeft daar niets aan veranderd. 
Ik kan alleen maar hopen dat het weer herfst/winter wordt, dan gaat zijn gewicht altijd omhoog. En dan kan hij weer boerenkool smullen Wink.

Hij zat vorige week op plaatsen waar hij normaal nooit zit, dan weet ik dat hij zich niet goed voelt. Als je goed kijkt, zie je wat kale plekjes op zijn kontje. Tja, het is dat of hij likt de haren zelf op.


Hopelijk volgende week meer en beter nieuws!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten