zondag 10 augustus 2014

Varia

Allereerst wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden aan iedereen die op een mail-antwoord zit te wachten. Er zijn op dit moment heel veel konijntjes met merkwaardige en/of terminale aandoeningen. Hun baasjes kunnen alle steun goed gebruiken en ik ben natuurlijk ook bezig met veel opzoekwerk daardoor. Bovendien is het pokkedruk op het werk, waardoor ik uitgeput thuis kom en veel tijd nodig heb om bij te tanken. Ik moet nu eenmaal mijn energie doseren. Ik hoop op jullie begrip.

Ook deze keer trap ik af met Snowy. Hout vasthouden, maar tot op heden gaat het goed. Hij verhaart een beetje, maar het heeft geen nadelig effect op zijn eetlust. Integendeel, zijn eetbaar huisje kan hem nog altijd bekoren Smile. Voor alle duidelijkheid: ik laat het niet de hele dag staan. Hij zou nogal plakpoep krijgen Wink.


Is dit geen kontje om in te bijten Razz?


Yep, ik draag een konijnen-pyjama Cool.


Nog een grappig filmpje Laughing.


Ondanks de warmte, zoekt hij toch elk streepje zon op Smile.


Vorige week was ik bij Blokker en kon niet weerstaan aan deze gsm-houder. Is ie niet perfect voor Sproetje? Very Happy



Dotje is een heerlijk actief bolletje, hier demonstreert ze hoe goed ze kan klimmen Very Happy.




Chica vliegt niet veel, maar als ze vliegt, kiest ze soms de raarste landingsplaatsen. De schoepen zijn goed beschermd door het rooster, maar ik was toch blij dat de ventilator niet opstond Surprised!



Gisteren zat ze heel lief te dutten, ze heeft niet eens gemerkt dat ik deze foto genomen heb Wink.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten