zondag 21 december 2014

Chica weer een ei

Even een tussentijdse blog om te melden dat Chica op donderdagavond toch weer een ei gelegd heeft. Dat is balen met hoofdletter B Sad! Gelukkig heeft het een behoorlijke schaal, enkel de punt is wat broos. Ook geen prolaps toe nu toe. Haar waterige ontlasting wijst erop dat er een 2de ei moet komen. Dat had echter gisteren al moeten gebeuren, maar het blijft rustig.  Ik wacht in spanning af Confused.

Maar ik ben boos dat het implantaat nauwelijks 2 maanden heeft gewerkt Mad! Een maand na de plaatsing van het implantaat begon ze zich al opnieuw broeds te gedragen, dat mag en kan gewoon niet!
Ik ben iemand die heel veel voor diertjes over heeft, maar 6x per jaar 120€ besteden aan iets wat niet werkt, is teveel gevraagd.

Morgen hoor ik meer over druppeltjes die in het bekje moeten gegeven worden om de eiproductie stil te leggen. Ik heb er toen niet voor gekozen omdat dit toch stressvol is om dagelijks te geven en ze zouden niet zo goed werken als het implantaat. Maar gezien dit zijn werking ook niet meer doet, heb ik nu geen andere keuze meer.

En dan hoop ik uit de grond van mijn hart dat de druppeltjes zullen werken. Want het verleden heeft me geleerd dat haar eieren wel eens haar einde kunnen betekenen Crying or Very sad. Haar lichaampje zal die stress, narcoses en operaties niet blijven aan kunnen.

Ook met Snowy gaat het niet schitterend, maar daarover meer in de blog van 28/12.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten