zondag 22 november 2015

Koud buiten, knusjes binnen

Het implantaat bij Chica lijkt toch echt te werken. Ze masturbeert nog 1 à 2x per dag, meestal als ze groenten krijgt en opgewonden aan het wachten/roepen is. En af en toe scharrelt ze ook nog op de bodem, maar slechts heel even.
Ondertussen is ze bijna door de rui, krijgt ze weer gewicht bij en wordt ze actiever, zoals je in onderstaande foto's kunt zien .

Ze is heel blij met haar nieuw wilgenballetje.


En ze vliegt af en toe ook weer door het huis. Hier ging ze even een praatje maken met het roodborstje .


Dit zullen wellicht de laatste foto's van dit jaar zijn waar je Indy buiten ziet spelen.

Indy wil baardkonijn worden .



Wat ruikt daar zo?



Bleh! 



Het is nu echt te koud geworden en gisteren heb ik alle matten en speelgoed buiten opgeruimd. Heel jammer, nu moet ik het binnen zo interessant mogelijk proberen te houden.

Geniaal van mij, een donkerbruin zeteltje aan een donkerbruin konijn geven... Je wilt niet weten hoe vaak ik haar al voorbij gelopen ben .



Dit blijft haar favoriet luierplekje.



En wist je al dat zij nu ook uitgebreid kan genieten van een knuffelmomentje? Niets mooier dan de dag zo te beginnen .



Indy en Snowy worden trouwens stilaan wereldberoemd ! Op facebook is er een pagina die altijd "funny captions" bij een foto verzint. Dit is wat ze van mijn lieverdjes gemaakt hebben. Klik op onderstaande zinnen.

Indy en de wasmachine.

Snowy en het vuilblik.

Ik denk dat Snowy nu vrijwel helemaal door de rui is. Gisteren heb ik nog flink wat uit zijn kontje en billetjes gehaald. Hij heeft nauwelijks nog energie en slaapt nog meer dan anders. Kan natuurlijk ook zijn leeftijd zijn. Zijn pootjes zijn de laatste week weer iets beter, hij is niet meer gevallen, maar je ziet natuurlijk dat hij stijfjes huppelt.
Zijn gewicht blijft aan de lage kant, maar wel stabiel. Hopelijk komt hij weer wat bij als de rui definitief voorbij is.

Een van de weinige momenten waarop hij er wakker uit ziet, tijdens het eten . Gelukkig is er niets mis met zijn eetlust.



's Morgens kan hij niet dicht genoeg bij mij zijn. Net voor ik de foto nam, stak zijn heel hoofdje in mijn mouw .



Afgelopen woensdag ben ik naar de kerstmarkt van Winterland Hasselt geweest met mijn beste vriendin.



Ik ben geen fan van deze attractie, maar de pony's waren dol op mij en dat was wederzijds .



En ik werd alweer flink verwend door mijn vriendin met deze mooie kalender en prachtige houten konijntjes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten