zondag 12 juni 2016

Zonnige verhalen

Ik begin vandaag met de mooiste foto's die ik tot nu toe gemaakt heb van Indy (vind ik althans 😉).
Haar lepeloortjes, haar bambi-oogjes, haar pofsnoetje, haar lief mondje, haar fluwelen vachtje, haar mooi figuurtje, haar kleurtje, haar geurtje enz... 
Stapelgek ben ik op mijn meisje 😍!



Hallo, met wie spreek ik 😄?


Smek, smak, skronsj 😁.



Hm, heerlijke kruidentuin van Happy Rabbits.be


Iedere dag voor het slapengaan, zeg ik een gebedje 😇.


There's no place like home.


Zeker als mammie opgestaan is en ik de zetel voor mij alleen heb 😊.


Ben ik al bruin 😆?


Ah, verkwikkend zo een ice pod op afstand... 😂.



Dit lijkt me koeler ja 😏.


Indy geniet van buiten spelen.



Hier had ze een vreemd geluid gehoord en ze sloop voetje voor voetje van de angst.



Vorige zaterdag was Chica weer klungelig aan het klimmen en daarbij viel ze weer van haar kooi. Dat gebeurt wel vaker en deze keer viel ze op de tunnel. Indy kwam kijken wat de commotie en het gefladder betekende. 
Net na deze foto heb ik Chica vlug weggenomen, want ze had Indy al 1 tik op haar neus verkocht 😨. Gelukkig deed territoriale Indy nu helemaal niks, ze was gewoon nieuwsgierig. Het had er wellicht anders uitgezien als Chica op de grond zat. Daarom laat ik hen nooit zonder toezicht samen los.


Net voordat Indy een kijkje kwam nemen, probeerde Chica uit te vogelen hoe ze weer terug op haar kooi moest geraken.


Zucht, ik krijg zelfs geen privacy als ik een badje wil nemen 😩.


Het heeft enkele dagen hard geregend en als Chica dat geluid op het dak van het terras hoort, begint ze dit gedrag te vertonen. Net alsof ze in de natuur in een tropische regenbui zit 😊.



Helaas begint ze ook weer te masturberen, het implantaat is duidelijk uitgewerkt en in de herfst zal ik weer een nieuwe moeten laten plaatsen. Naast masturberen, doen haar hormonen ook dit met haar. Zenuwachtig rondlopen op de bodem van de kooi en soms roepen. Op wie/wat? Een partner?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten