zondag 29 mei 2016

Lentetaferelen

We hebben enkele dagen snertweer gehad. Indy wilde niet naar buiten en bleef grumpy binnen ๐Ÿ˜’.


De grote hooitunnel bevalt goed.


En mijn dapper meisje breidt haar territorium weer uit en overwint haar angst voor tegels ๐Ÿ‘.


Niets zo gezellig als samen buiten eten ๐Ÿ˜Š.


Knabbeltjes aan de wilgenbrug.


Heb ik geen mooi buikje ๐Ÿ˜?


En mooi kontje en pluizig staartje ๐Ÿ˜?


Ik imiteer een beeldje, dan vindt mammie mij niet ๐Ÿ˜„.


Kiekeboe, hier ben ik!


Metaalsmaakje...



Komt er al water?



Wat zit er in je kannetje?


Kijk, dit is wat men noemt "opgaan in de omgeving" ๐Ÿ˜€.



Ze is buiten enkele keren geschrokken van blaffende honden van de buren, van lawaai van de buren zelf of van de sirenes van de brandweerwagens. Soms wilde ze niet naar buiten en als ze wel durfde, zocht ze steun naast mij.



Het Filavac vaccin is eindelijk binnen en dinsdag wordt Indy geรซnt tegen RHD 2. Hopelijk vertoont ze geen bijwerkingen.

Chica heeft het bek/verslik-probleem niet meer gehad, gelukkig maar!



Lieve Snowy, morgen zou je adoptiedag zijn en zou je 12 jaar bij me wonen. Het mag helaas niet zo zijn, maar ik steek toch een kaarsje aan voor jouw verjaardag, mijn wattebolleke. Omdat ik dankbaar ben dat je zo lang bij me bent gebleven en me zulke mooie herinneringen hebt gegeven.
Je blijft voor eeuwig in mijn hart, mooi manneke ๐Ÿ’–! Ik zal je altijd blijven missen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten