zondag 1 mei 2016

Trots op mijn meiske !!!

Want schreef ik 2 weken geleden nog dat de uitbreiding naar de eetkamer begonnen was, na een week zag ik haar plots in de keuken staan!





Knaagschade dateert nog van Fluffy, Indy maakt de klus af.


En met behulp van bruggetjes e.d. zette ze telkens een stapje verder.



Uit de hooi/stro-rol is inmiddels al het hooi verdwenen, het stro raakt ze niet aan.



Ze loopt nu dus door het hele huis. Volgende week wordt het blijkbaar - eindelijk - mooi weer. Hopelijk durft ze dan ook naar buiten. Ze heeft afgelopen dinsdag de Nobivac inenting gekregen tegen myxomatose en vhs1. Binnen enkele weken krijgt ze ook nog de Filavac kc+v tegen vhs2. Hopelijk is ze dan voldoende beschermd.

Ze ligt blijkbaar graag tussen hooi. Ik wou alleen dat het hooi dan in de kooi lag 😉.


Dat komt ervan als je rollebolt in het hooi 😅.


Ze weet hoe mooi ze is 😍! En ze is dol op mijn deken met dezelfde kleur.


Dit is wat ik zie als ik wakker word, mijn aanhankelijk meisje heerlijk bij mijn voeten 💗.


Ze kan er zo zalig bij liggen en genieten van de zon.


Iedere dag mag ik dit heerlijk zacht buikje kussen 💝.



Mammie, het is tijd voor mijn snoepjes!



Mijn boefjes samen op de foto 😃.


Nog eens de schavuitjes.


Chica doet het nog steeds gewoon goed, haar lichaam krijgt eindelijk de nodige rust.


En op 27/4 was het alweer 4 maanden geleden dat mijn Snowy'ke naar de regenboogbrug ging 😢. Daarom dit mooi gedicht van Catrien de Fouw en deze bijhorende foto. Speciaal voor mijn wattebolleke omdat hij voor altijd in mijn hart zal blijven.


Zo hoog aan de hemel
zie ik je nu spelen,
op een wolk
die drijft hier voorbij
en jij die eens wegging…
zo plots, mijn lieveling
leeft daar verder, zonder mij
maar eens kom ik boven
op een wolk parelgrijs
we spelen en lachen, samen …
op weg naar het groene paradijs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten