zondag 27 november 2016

Taaie Chica en speelse Indy

Tjonge, ik heb weer wat angsten doorstaan met mijn klein lief poppeke 😟. Maar Chica bewijst weer eens dat ze een taai vogeltje met een sterke wil om te leven is 😃. Het heeft nog ca. een week geduurd voor ze opnieuw een beetje de oude werd. Maar sinds gisteren hangt ze weer ondersteboven en dat zie ik graag. Haar eetlust is ook weer toegenomen. Ik heb haar nog niet gewogen omdat ik haar eerst de kans wilde geven om goed te herstellen. Hopelijk kan ik volgende keer goed nieuws melden over haar gewicht. Volgens verschillende dierenartsen is haar gewichtsverlies te wijten aan ouderdom. De nieren werken dan minder goed en laten meer eiwitten door, ze verliest dus eiwitten in de urine. Daar is helaas niets aan te doen, maar ik ga het haar nog zo comfortabel mogelijk maken.

Ze poetst toch alweer haar veertjes 😊.


En ze slaapt weer op 1 pootje 😌.



Indy's nageltjes werden geknipt maar ze lijkt er niet blij mee te zijn 😋.


Eindelijk heb ik haar grappige manier van drinken kunnen vastleggen. Ze staat altijd met 2 pootjes op haar bakje 😁.


Heel af en toe mag ze nog buiten. Ik wist niet wat ik met de grote doos van de Happy Rabbits-bestelling moest aanvangen. Maar ze heeft een leuk doel gekregen 😉.


Haar vorig herfsthuisje heeft ze helemaal stuk gebeten. Hoog tijd dus voor een nieuw exemplaar voor mijn knaagdiertje 🐰.


Mammie, lees je me nog eens mijn favoriet verhaaltje voor ? 💗😍😘
(Guess how much I love you)


Deze keer eindig ik met hele schattige marmeren beeldjes die ik van mijn vriendin heb gekregen. Met een beetje verbeelding herken je Fluffy, Snowy en Indy 😃.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten