zondag 28 oktober 2018

Indy's 4de adoptieverjaardag en Halloween

Het is ondertussen bijna 2 weken geleden, maar op 15 oktober was het groot feest! Want op die dag vierden we Indy's 4de adoptieverjaardag 🎈. Ik hoop dat ze er minstens nog 2 x 4 jaar bij doet 💗!


Bij een verjaardag horen natuurlijk decoraties 🎀.


En uiteraard ook kadootjes 🎁! De hooikrans behoort inmiddels al tot de verleden tijd 😉.


Dit was smullen, een mini hooiweide met bloemetjes 🌻.



Je kunt er ook heerlijk in liggen 😁.


Ik krijg gewoon nooit privacy 😦!


Nog even genieten van de buitenlucht voor het te koud wordt ⛈.


Mammie heeft mijn zeteltje en bedje van plaats verwisseld. Ik vind het wel leuk zo 😊.


Paracommando 😄.


Vezeltjes zijn goed voor de tandjes en mijn buikje 😋.


Mammie zei dat ik een "ganse wortel" zou krijgen. Grappig hoor, not amused 😒.


Ja hoor, daar is mammie weer met haar Halloween attributen 😏.


Zucht, gewoon negeren, dan houdt ze wel op... 😀.


Wat zie je in die glazen bol 😎?


Kusje voor de gargoyle, ik ben niet bang hoor 😘.


Chica was wel bang van de kraai, hihi 😁. Het gaat trouwens weer prima met haar na het implantaat 😊. Ze begint blijkbaar eindelijk te ruien en het masturberen is voorbij. Maar ze blijft wel scharrelen en dat is vreemd 😕.


Enkele Halloween creaties 🎃.




Deze helemaal zelf gemaakt in photoshop, mijn 2 schattige heksjes 😍.
Happy Halloween alvast!


Van een totaal andere orde, maar net zo schattig: deze ballerina die knuffelt met een konijntje, van mijn vriendin gekregen, zomaar. I am blessed 😇.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten