zondag 31 maart 2019

De lente gaat op en af


Genieten van het zonnetje, in alle mogelijke houdingen en op alle mogelijke plaatsen 🌞.





Kusje voor het mooie haasje 😘.


Laat me in je mooie lange oortjes fluisteren 😚.


How's it hanging πŸ˜‚?


Mammie, ik heb een grotere scooter nodig hoor 😏.


Lekker buiten spelen πŸ˜ƒ.


Rennen en binkies maken 😎.



Zie me gaan πŸ˜„.


Ik heb ook paasdecoratie gekregen 😊.


Ondank castratie, heeft het zonnetje toch een kriebelige uitwerking op mijn meisje 😁.



Wat is ze toch schattig hè 😍? Ik kan uren naar haar kijken!



Woorden overbodig πŸ˜‰πŸ”‡.


Gisteren was het een ideaal weertje om er met de scooter op uit te trekken πŸ˜„.


Je kunt nooit genoeg konijntjes hebben (ahum).


Deze vond ik zo grappig πŸ˜‚.


Verder geniet ik van de bloeiende natuur 🌺🌼🌸.






En dit vind ik helemaal geweldig. Al jaren wil ik de heggenmus voor mijn lens krijgen, maar het lukte nooit. En nu lijken ze wel te poseren πŸ˜ƒ!









Merels zijn er ook weer!


En ook de roodborstjes laten zich zien en horen 😊.



En ook dit hoort bij het voorjaar: dichte mist.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten