zondag 17 maart 2019

Lente, waar blijf je?

Tjonge, het is echt een hondenweer hรจ. 
Ik mag niet meer buiten spelen, maar gelukkig krijg ik binnen ook speeltjes ๐Ÿ˜Š.


Bontsloefje wassen ๐Ÿ˜›.


Ik verveel me ๐Ÿ˜’.


Geeuw, gelukkig zie ik af en toe het zonnetje ๐ŸŒž.


Hoe vinden jullie mijn extra schoonheidsvlekjes ๐Ÿ˜„?


Nogmaals *geeuw* ๐Ÿ˜Œ.


Dus, we spreken af: jullie leggen de eitjes en ik breng ze rond ๐Ÿ˜.


Even een oude foto naar boven halen ter gelegenheid van een leuke gebeurtenis. Sinds januari deed ik al vrijwilligerswerk (plooien en sorteren van kinderkleding). Maar dit ga ik minder doen en ik neem er een vrijwilligersbaantje bij. Namelijk in de bibliotheek! Ik zal beginnen met het terugzetten van ingeleverde boeken en de bib ordelijk houden zodat alles netjes afabetisch gerangschikt staat. Op termijn kan er nog pc-werk bijkomen. Het is werk dat me erg aanspreekt en ik kijk er dan ook naar uit om deze week te starten ๐Ÿ˜ƒ.

En het is ook zo een ontzettend lieve foto natuurlijk ๐Ÿ˜.


Ik ga op reis en neem mee... mijn huis ๐Ÿ˜„.
Zo gaat het al enkele dagen, het mag duidelijk wezen dat ze zich verveelt...



Zoek de echte kip ๐Ÿ˜‚.


Wat vinden jullie van mijn nieuw vakantiehuisje ๐Ÿ˜Š?


Welke normale vogel slaapt in zo een houding ๐Ÿ˜•?


Vorige keer helemaal vergeten te posten: kadootjes van Monique ๐Ÿ˜‡.


Misschien wat vroeg met mijn paasdecoratie, maar ik word vrolijk van zoveel konijntjes ๐Ÿฐ๐Ÿ˜Š.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten