zondag 3 maart 2019

Heel even lente


Wat mochten we al vroeg proeven van een pril lentegevoel en wat was het heerlijk 😃!


Buiten smaken groentjes veel beter 😋.


Wat snuf ik 😏?


Ook binnen was het fijn vertoeven in het middagzonnetje 😌.



En natuurlijk krijgen we daar ook paaskriebels van 😉 🐰.

Ik wil ook een autootje 😄.





Groot was daarom mijn verbazing toen ik zomaar weer werd gegijzeld 😨.
Het was weer tijd voor mijn mani- en pedicuurtje bij de dierenarts.


Door de stress kreeg ik helaas weer een gasaanval en verstopte ik mij want ik wilde geen medicijntjes 😟.


Je begrijpt dat we even niet meer "on speaking terms" waren 😒.


Gelukkig maakte een verse kooi al wat goed.


En mijn nieuw speeltje ook 😁.




En toen werd het weer kouder en moest ik binnen blijven en dan word ik sip 😕.



Gelukkig mocht ik mijn ontbijt zelf kiezen 😀.


Strek... goeiemorgen 😃.


Vers leesvoer 😁.


Ik ben dol op knuffeltjes, doe zo verder de hele dag mammie 😊.


Het is altijd even zoeken als ze is gaan vliegen en ergens geland is 😄.


1 maart, het begin van de weerkundige lente, we zijn er klaar voor 😃🌸.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten