zondag 9 juni 2019

Al een maand voorbij...

Eindelijk kan ik de blog aanvullen. Daarstraks algemene stroompanne in de stad. Dus heb ik intussen lekker buiten gewerkt 😉.

Mooi poseren 😍.


Slecht geslapen, wallen onder de ogen 😁.


Kom spelen mammie 😃.


Hoe lang zal het balletje het overleven 😀?


Nergens privacy meer 😒.


Misschien hier wel 😎.


Daar gaat de lebberkont weer hoor 😛.


Effe rusten na zoveel knaagwerken 😄.


Haar befaamde pose 😊.


Mammie, krijg ik een snoepje? Pleeeeeaaaaase 😋?


Dat stukje van de kattenmat lijkt erg lekker te zijn 😁.



Pannenkoek 😄.


Haar mondje 😘.


Kom je mee kamperen 😊?


Nee, mijn buikje valt wel mee hoor 😄.


Is dit nu een imitatie van deze emoji 😏?


 Zomaar een creatie 😊.


Afgelopen donderdag was het al een maand geleden dat ik afscheid moest nemen van mijn duifje met een kuifje. Wat gaat het snel... 😔.


Met mijn "nieuw" duifje gaat het steeds beter. Uit de hand eten is nog eng, maar dit vind ik al een hele grote stap 👍.


Bijna een jaar later kon ik eindelijk mijn verjaardagscadeau van vorig jaar gebruiken. Door gezondheidsproblemen kon het toen niet doorgaan. Maar afgelopen donderdag zijn Nancy en ik eindelijk naar Le Monde Sauvage geweest. Het was de moeite! Nogmaals bedankt voor dit supercadeau Nancy 😘!

De foto's vind je in onderstaande link.

https://photos.app.goo.gl/BCwxwv5u4CNYPqhZ9

En dit is een kort filmpje.



Uiteraard ging ik niet met lege handen naar huis. 
Het souvenirwinkeltje is mijn vaste stop bij elke zoo 😄.
Een konijntje met konijnenslofjes 😍. En ik weet dat het Chica niet is, maar een kaketoe is familie. Naar de witte wolf was ik al lang op zoek, dus blij dat ik hem heb.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten