zondag 18 augustus 2019

Update en het wordt weer zomer

Nee, ik ben niet zo blij met al die regen, want dan kan ik niet buiten spelen 😒.


Mammie is verliefd op mijn snoetje 😍.


Ik zie eruit als een lappendekentje 😕.


Ah, de zon, lekker languit luieren 😌.


He's behind me, isn't he 😁?


Het lijkt wel alsof iemand een hapje uit mijn rug heeft genomen đŸ˜ŗ!


Ik ben dol op knuffeltjes van mammie, dan krijgt ze ook likjes van mij 😘.


Niet zo dichtbij, ik zie er te pluizig uit nu 😏.


Hallo allemaal 😊.


Nee, ik ben niet aan het twerken 😑.


Veel te slecht weer om buiten te spelen, ik kruip weer mijn bedje in 😕.


Oh wacht, dit kan ook leuk zijn 😀. (geen respect meer die jeugd van tegenwoordig 😉).


Even kijken hoor... oh, ik ben aardig wat gewicht kwijt, zie je wel, ÊÊn en al spieren đŸ’Ē😄.


Tja, als ik niet buiten kan spelen, maak ik binnen wel een zootje 😄.



Van de week kreeg ik weer een super verrassing van mijn lieve vriendin Monique 😘. Een opkikkertje omdat ik met zoveel gezondheidsklachten sukkel. Dank je wel voor de geweldige kadootjes! Je vindt nog steeds konijnenspulletjes die ik niet heb 😉.


Even een update over mezelf. 

Mijn oogdruk daalde spectaculair naar 10 met druppels en vochtafdrijvers. Daarom besloten ze nog niet meteen te opereren, maar de vochtafdrijvers stop te zetten maar toen steeg hij weer naar iets te hoge waarden (22). Dan hebben ze mij nog een druppel bijgegeven (moet er 7 gebruiken op dit moment) en nu is de druk aanvaardbaar maar nog aan de hoge kant (18). Die laatste druppel heeft wel 3 weken nodig om optimaal te werken dus ze hopen dat ik bij de volgende controle op 3 september een beter resultaat laat zien.

Helaas op dit moment ook met een middenoorontsteking en een peesontsteking in de hand/pols. Zelfs mijn huisarts gaf toe dat het wel erg veel was de laatste tijd en dat alle klachten zich rechts voordoen. Ze had geen verklaring waarom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten