zondag 1 september 2019

Welkom september

Vandaag begint de weerkundige herfst en dan mag deze creatie van Indy's snoetje niet ontbreken 🍁😊.


Is dit autootje voor mij 😯?



I 💛🌞.


Mijn buikje wordt maar niet bruin 😕.


Herfstdecoratie bewonderen 😊.


Weg ermee, ik wil een nieuw huisje 😁.


Hap!


Kijk Tante Monique, de koeltegel komt van pas 😊.


Wat lig je er elegant bij Indy 😄.


Van de week had ze weer nesteldrang 😃. Ze is nog steeds in de rui zoals jullie zien en af en toe heeft ze wat ondersteuning met emeprid nodig om haar spijsvertering aan de gang te houden.



Gisteren (30 augustus) zou ik de 12de adoptieverjaardag en het 19de levensjaar van mijn lieve Chica vieren. Ik hoop dat ze samen met Fluffy, Snowy en de hamstertjes een feestje gebouwd heeft.
Happy B-day mooi poppeke 💖!
Ik mis je en wou dat ik je nog een knuffel en kusje kon geven 💔.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten