zondag 15 september 2019

De herfst laat zich een beetje voelen

En dan mag mijn prachtig meisje natuurlijk poseren bij de herfstkussens 🍁.


De rui zorgt nog altijd voor frustratie en spijsverteringsproblemen. Van de week had ze weer een gasaanval maar op een tijdstip dat ik niet gewend ben: 's middags. Dus dat was schrikken want juist dan vertrok ik meestal met een gerust hart.



Maar gelukkig is mijn lieve meid heel vergevingsgezind en vergeet ze snel 😊.


Grumpy omdat het regent en ze niet buiten kan spelen.


Sstt, niet zeggen waar ik verstopt zit 😉.


Heerlijk zo een nazomers zonnetje 🌞.



*Plof* 😍😘




Dit moet een uitstekend wijntje zijn, dat kan niet anders 😋.


Dol op een wilgentakje 😀.



Boos omdat ik haar geplukt heb. Ze werkt haar frustratie altijd uit op de plek waar dat gebeurt, in dit geval dus de mat. Daarom maar vlug een stromat gegeven, waar ze wel haar knaaglusten op mag botvieren 😄.



Vorig weekend was een "beestig" weekend 😃. Vrijdag zijn mijn vriendin en ik naar Pakawi Park geweest. En net voor we vertrokken, kon ik nog een primeur fotograferen: de geboorte van een patagonisch haasje. Pakawi Park heeft zelfs mijn foto's gebruikt om op hun facebook pagina te plaatsen 😃!

https://photos.app.goo.gl/XDkKGncB652dGbTf6

Zondag was het dan weer opendeurdag bij het Natuurhulpcentrum:

https://photos.app.goo.gl/B9pidC9Ednh4AcKb9

Geen opmerkingen:

Een reactie posten