zondag 29 september 2019

Bijna oktober


Een foto die ik vorige keer was vergeten te plaatsen. Op vrijdag de 13de was het toen volle maan. Het bracht de innerlijke wolf in Indy naar boven 😄.


Op 23 september is de herfst begonnen 🍁.


En gisteren was het International Rabbit Day. Net op die dag hangt Indy onder de spinnenwebben 😁.


De wigwam blijft een favoriet speeltje, om in te schuilen, om in te bijten 😀...


Mammie loopt al een beetje vooruit met haar kerst rendiertjes. Ik vind ze ook mooi en zacht 😊.


We zijn zelfs al voorbereid op 2020 👍.


Mammie heeft een nieuw sfeerhaardje gekocht, ik mag er nog steeds niet mee spelen 😒.


Mammie zegt dat ik net de titanic lijk als ik in slaap val 😉.


Zie je wel 😃.



Verder oefen ik nog wat met fotografie. Pluis in de regen.


De maan 's morgens.


Spreeuw die zich tegoed doet aan de perenboom van mijn buurman.



"Mijn" duif is terug 😃.


Jammer dat het pimpelmeesje overbelicht is, maar je moet ook zo snel zijn bij die kleine vogeltjes!


Koolmeesje is beter gelukt.


Nu denken jullie wellicht dat dit een enorm grote kever is 😲!



Welnee hoor 😄! Was een goede oefening met manuele focus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten