zondag 22 december 2019

Hoppy X-mas!

Op 9 december moest ik terug naar Chloé. 


De grote vlek in Indy's oogje is volledig weg! Maar (er is altijd een maar...) nu is er een wolkje te zien in de andere hoek van het oog. Geen idee waarom het zich zo verplaatst maar Chloé verzekert me dat het héél oppervlakkig is. De traanproductie was nu 10 en 11 mm ipv 4 en 5, een stuk beter dan vorige keer. Bij konijntjes moet het tussen 10 en 12 mm zijn, dus nu is het normaal. Chloé heeft overlegd met de oogarts en zij adviseerde om de therapie nog een maand aan te houden. Gelukkig is controle bij haar niet direct nodig. Ze vraagt om begin volgend jaar nog eens bij Chloé opnieuw te meten en op te volgen. Dan zouden alle klachten weg moeten zijn en kan ik proberen af te bouwen indien mogelijk.
Omdat het zo goed ging met haar oogje en ook het laatste onderzoek positief was, besloot ik de laatste dagen af te bouwen van 4x naar 3x per dag kunsttranen. Helaas, na 3 dagen kneep ze haar oogje weer volledig dicht, dus we zijn weer bij 4. Na 1 dag ziet het oogje er dan ook weer meteen normaal uit. Na nieuwjaar zou ik thans moeten afbouwen, maar ik denk dat het niet zal lukken en dat dit een chronisch probleem is.

Hey, daar heb je de kerstmutsmand weer. Veel dingen met pompons in dit seizoen... 😏.


Zie je wel 😁?


Deze sloffen moeten er ook aan geloven hoor... 😕.


Hmmm, echt het seizoen voor warme chocomelk 😋.


Indy heeft de afgelopen week 4 gasaanvallen gehad! Wellicht toch de stress die haar uiteindelijk teveel is geworden en/of het feit dat ze niet meer buiten kon spelen. Dus dan maar wat extra knaagspeelgoed gegeven.
Zoals deze wilgenhooibal van 9€ die 9 minuten later aan diggelen lag 😲!


Verse wilgentakken doen het ook goed. Nnnjjjggg, trek, sleur 😀.


Smijt!


Ik heb een diefje in huis hoor 😊.


Zie je wel, bandietje doet aan zelfbediening 😄.


Wat was het heerlijk weer afgelopen donderdag, het leek wel lente 😎.



En oh, wat werden we flink verwend door Tante Monique! Dank je, dank je dank je 😘!
We vinden haar allebei uitermate schattig 😍.


Ons kerstdiner zal vast heerlijk smaken uit zulke mooie borden. Alweer zoveel dank 😘!


Van iemand anders kregen we ook nog 3 kadobonnen om bij Happy Rabbits and Friends te kopen. Er hoorde ook een kerststronk bij 😁. Uiteraard ook heel veel dank aan mijn vriendin die liever anoniem wil blijven 😘.


Helemaal heppiedepeppie 😃!



Enkele kerstcreaties 😊. We wensen jullie alvast heel gezellige kerstdagen 🎅.
Kerstgroetjes van Corina en Indy. En de engeltjes Fluffy, Snowy, Chica, Hammie, Donkey, Mocca, Shiny, Misty, Mika, Sproetje en Dotje 😇.





Helaas denk ik met kerst ook altijd terug aan mijn lief sneeuwballeke die me in 2015 plots verliet na een korte ziekte op 27/12 💖.


Het is ook alweer de 3de kerst zonder mijn moeder... 💔.


Om af te sluiten nog wat natuurfoto's.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten