zondag 26 april 2020

Gevoelig meisje


Waar ik bang voor was, is ook gebeurd. Indy begon na het bezoek aan de dierenarts en de daaruitvloeiende problemen met lopen, weer gasaanvallen te krijgen ๐Ÿ˜ž. Soms twijfel ik of het wel echt gas is, want enkele minuten later loopt ze al terug rond en eet ze alsof er niets aan de hand is. Misschien wat kramp of beginnend gas?

Ze is erg gevoelig. Als ze iets traumatiserend heeft meegemaakt, kan ze het blijkbaar niet goed loslaten en bij de minste stressvolle gebeurtenis die daarop volgt, reageert ze gevoeliger, dan wanneer ze zich zoals gewoonlijk zou voelen.
Natuurlijk word ik nerveus als de gasaanvallen zich herhalen, waardoor zij weer op mij reageert en zo komen we in een vicieuze cirkel terecht ๐Ÿ˜•. Ik doe mijn best om het te doorbreken.

Little Miss Grumpy ๐Ÿ˜‚.


Lekker zonnebaden ๐ŸŒž.



How's it hanging ๐Ÿ˜„?


Ooooh, is al dit lekkers voor mij ๐Ÿ˜ฎ?


Om nom nom ๐Ÿ˜‹.


Ik speel graag buiten ๐Ÿ˜€.



Hop ๐Ÿ˜Š.


๐Ÿ˜


Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo๐ŸŽต๐ŸŽถ?


Indy, het eten is klaar. "Ik kom mammie" ๐Ÿ˜ƒ!


Kijk hoe atletisch ik ben ๐Ÿ˜.




Hier heeft mammie een 'gifje' van gemaakt omdat ik zo een schattig buikje heb ๐Ÿ˜.


Lentekriebels ๐Ÿ˜Š.


Zonnebolleke ๐Ÿ˜.


Hier was ze ziekjes van een gasaanval ๐Ÿ˜”. Je ziet het aan haar oogopslag en ook de positie in haar mandje, ze ligt normaal gezien nooit zo in een hoekje gepropt.


Dus weer wat extra knaagspeelgoed gegeven. Deze wilgenhooibal vond ze wel hรฉรฉl lekker ๐Ÿ˜‹. Het merk Esve valt duidelijk meer in de smaak dan JR Farm of andere merken.


Piep, kiekeboe ๐Ÿ˜Š.


Knabbel, knaag ๐Ÿ˜.


Da's nieuw, buiten in de wigwam slapen ๐Ÿ˜.



Zeg het met bloemen ๐Ÿ˜‰.


Zucht, ik heb hier zo een zwaar leven ๐Ÿ˜Œ.


Ik zet de tent, euh, doos op zijn kop ๐Ÿ˜„.


Hier was ik net op tijd om mijn camera terug te trekken, anders was er een botsing gebeurd ๐Ÿ˜ณ.



Lentekriebeltjes, mijn gesteriliseerd meisje bouwt een nestje ๐Ÿ˜Š.



Tot slot nog wat natuurfoto's, maar wel een link, want het zijn er veel ๐Ÿ˜‰. Ik volg de laatste weken regelmatig webinars over fotografie, heb boeken gelezen en veel bijgeleerd. Hopelijk zie je dit terug in de foto's. Zojuist een polarisatiefilter besteld om nรณg mooiere foto's te kunnen maken. Enjoy ๐Ÿ˜Š.

https://photos.app.goo.gl/JjuAASJ27C1VYVKRA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten