zondag 10 mei 2020

Meimaand


Little Miss Grumpy doet waar ze goed in is: grumpy kijken πŸ˜’πŸ˜‚.




Ze vindt het heerlijk om samen buiten te spelen (en ik ook πŸ˜‰).





Eén van mammie's favoriete bloemen zijn meiklokjes 😊.


Raar, ik vind ze niet lekker πŸ˜•πŸ˜. Geen nood, het zijn nep bloemen, maar ook daar zet ze haar tandjes in.


I'm coming πŸ˜ƒ!


Drapeer je pompom altijd netjes over de rand als je slaapt πŸ˜„.


Ze drinkt nog altijd op die lieve gekke manier 😍.


Binnen geen interesse in het mandje maar buiten is het de favoriet 😊.


Mammie heeft knaagspeelgoed afgepakt, dus zoek ik zelf dingen uit 😁.



Ja, ik heb knaagspeelgoed afgepakt. Meer bepaald het knaaghuis van karton met opgespoten hooi, de kubus met hooi in enz. Ze at wel Γ©rg veel karton en volgens mij was dat de oorzaak van de gasaanvallen. Ik heb alles nu een week achterwege gelaten en tot nu toe gaat het goed (hout vasthouden).
Ze is er he-le-maal niet blij mee, ook niet met de vervanging die ik geef. Daar kan ze niet van knabbelen omdat het te dik is. Maar als ik moet kiezen tussen een ziek of een geΓ«rgerd konijntje, geef mij dan toch maar dat laatste πŸ˜‰. Ze zal eraan moeten wennen.


Ik geef deze dingen ook maar een uurtje per dag en dan neem ik ze weer weg, net zoals ik met het huis/kubus deed.

Madam is het er duidelijk niet mee eens πŸ˜„.

 

Deze vond ik zo grappig, het lijkt wel alsof er een aan/uit knopje op haar zit πŸ˜ƒ.


Ik heb al een vervroegd verjaardagscadeau mogen uitkiezen en het is dit geworden. Ik vind het prachtig maar volgens Indy smaakte het niet zo goed 😁.




Mijn lieverdje is zo blij als ze mag buiten spelen 😍.



Vooral rond 0:58 vind ik het zo grappig πŸ˜„.



Gisteren was het een jaar geleden dat ik mijn lieve Chica moest laten gaan πŸ˜”. Ik weet nog steeds niet wat je had en dat stoort me. Maar ik troost me met de gedachte dat je toch oud bent geworden en dat je hier gelukkig bent geweest. Ik mis je mijn mooi poppeke 😒. Ik mis je gekke kuren, je mooie wangen en kuifje, je zachte veertjes...
Net als vorig jaar rond deze tijd is "mijn" houtduif terug en heb ik toch weer een vogeltje bij mij πŸ’–.



En vandaag moederdag, het is een zwaar weekend... 😟. Helaas mag ik door de corona maatregelen nog steeds niet naar het graf van mijn moeder om een nieuw bloempje te zetten. Ben er al 3 maanden niet meer geweest. Hopelijk ziet ze het en weet ze dat ik aan haar denk 🌺.


Ik verdiep me steeds verder in fotografie en heb nu ook een grijsfilter en macrofilters besteld. Ben heel benieuwd naar de resultaten!

Ik blijf oefenen vanop mijn terras, niet alles lukt me even goed, maar ik zie zelf wel verbetering.
https://photos.app.goo.gl/B6USNe9UWCU2Phru5

En gezien ik wel met een vriendin mag gaan wandelen, heb ik dat maar gedaan en we hebben een rondje Wilderpark gedaan. De beklimming naar het kapelletje is heel wat voor iemand met een slechte conditie πŸ˜‰.
https://photos.app.goo.gl/A6mVcC2kM6LSWUfH6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten