zondag 24 mei 2020

Warmer

Betere temperaturen betekent dat ik vaker en langer kan buiten spelen. Ik kom zelfs niet meer binnen voor 22u 😉.


Betrapt net voor ik mijn balletje van de tafel wilde pikken 😁.


Lebber, wat is de zool van mammie's sloffen lekker 😋.


Mammie vond me niet meteen, hier slaap ik normaal gezien ook nooit 😏.


Dit rolletje vind ik lekkerder dan de gewone groene, nog mammie 😀!


Wilgenbal? Welke wilgenbal 😄?


Zondag = rustdag 😌.


Mammie vindt dat Baby Groot en ik dezelfde mooie bambi oogjes hebben 😍.


Houtjes knagen 😁.



Wachten op mijn ontbijt terwijl het duifje al eet 😊.


Ik lig tegenwoordig op andere plaatsen 😏.


Mammie houdt ervan hoe de zon door mijn mooie lepeloortjes schijnt 🐰.



Met tegenlicht zie je mijn ene linker snorhaar en contouren van mijn hoofdje goed 😊.


Tuurlijk wil ik poseren voor jou, mammie 😍.


Wat was het warm van de week 😰.


Mammie was me - voor de zoveelste keer - weer kwijt en zag plots dit 😃:



Liefste Snowy, mijn schattig pluizig wattebolleke 💖. Dit is alweer de 5de verjaardag die we niet samen kunnen vieren 😔. Ik mis je wollig vachtje, je baby blauwe oogjes, je mini oortjes. Weet dat ik nog iedere dag aan je denk en op 30 mei zal ik weer een kaarsje voor je branden. Ik hoop dat jullie het daarboven gezellig maken met zijn allen. To the moon and back, my beautiful baby boy 🌚🌝.


Het zal ondertussen geen geheim meer zijn dat ik me verdiep in fotografie. En dit experiment wilde ik ook wel proberen. Helaas is dit geen echte lensbal, maar het effect is er wel. Wat is een lensbal duur 😳! Dus mocht iemand een massieve glazen bol (zonder bubbeltjes wel te verstaan) teveel hebben die voor een zacht prijsje weg mag, dan mag je mij altijd contacteren.


Nu volgen weer heel wat natuurfoto's van mijn wandelingen. Maar omdat het er zoveel zijn, heb ik ze weer in albums geplaatst en krijgen jullie de linken van mij.

Algemene natuurfoto's:
https://photos.app.goo.gl/ThwgmchDqzyNkzBSA

Wandeling in Alden Biesen:
https://photos.app.goo.gl/NEeaXJ3Qnp29g1xv5

Wandeling in het Wilderpark:
https://photos.app.goo.gl/q5dqugDWBqxpkUq96

Geen opmerkingen:

Een reactie posten