zondag 17 januari 2021

Sneeuw, ook al was het maar een beetje ;-)

En wat doen we dan? Sleetje rijden natuurlijk 😃!


Uiteraard photoshop, zo mooi was het landschap hier niet en ik ga natuurlijk een binnenkonijntje niet plompverloren in de koude zetten 😉.



Dag winterbeertje, mag ik je warme kleertjes effe lenen 😊?


Sssttt, niet zeggen tegen mammie waar ik me heb verstopt 🐰.


Helaas geen echte sneeuwman kunnen maken, dan bijt ik maar in de wortelneus van deze nepperd 😁.


Vreemde plaats voor een pom pom 😕😄.


Ik imiteer een sfinx 😏.



En een broodje wat zo uit de oven komt 😄.



Het einde van een geeuw, net te laat 😕.


Maar nu net op tijd 😃!


*Burp*, pardon 🙊.


Mocht je nog twijfelen, het pluche huis is een dikke hit 😍.


Mijn beentjes zijn te lang of mijn huisje te kort 😉.


Wees gewaarschuwd 😎❗


De tafel heeft iets nieuws.


Een pompom (eigenlijk een kwastje, maar wie ben ik om het tegen te spreken 😉)


Oh nee, mammie zegt dat ik minder snoepjes krijg 😱.


Dan ben ik boos 😒.


Ik wil zo graag mee als die deur open gaat 😀! 
Nee dat mag niet, dat is de hal en veel te gevaarlijk want dan kun je naar buiten lopen als de voordeur open gaat. 
Dat wordt nog wat, in de lente moet er een hordeur komen...


Kiekeboe 😊!


Piep 😏.


Kan ik hier op 😅?


Wat schaft de pot vandaag 😂?


Oh, daar heb ik zin in 😋.


Wat een heerlijk warm en zacht tunneltje 😊.


Kijk tante Monique, ik vind hem heel lekker. En ook fijn om mee te smijten, zie filmpje beneden 😁.


Mijn eigen hooibaal 😊.


Ik zwier en smijt graag met mijn speelgoed 😄.



Na zoveel bunstruction moet je uitrusten natuurlijk 😴.




Hier is zijn conditierichel goed te zien. Ik heb nog steeds geen sluitend antwoord wat het kan betekenen. Gewoon de inplanting van de vacht? Of een uiting van conditie? Of van - al dan niet willekeurige - gevoelens (zoals kippenvel)? Een communicatiemiddel? Ik zoek verder!

Nu volgen een heleboel filmpjes van mijn superactief manneke. Helaas rent hij 's nachts de meeste rondjes dus die heb ik nog nooit kunnen filmen. Maar ik hoor ze wel vaak en val dan, tevreden glimlachend, weer in slaap 😊.

Hij heeft zichzelf een gewoonte aangeleerd en ik weet niet goed waarom. Zorgt hij op deze manier ervoor dat hij zijn brokjes gemakkelijker kan eten? Bijzonder is het wel, nog nooit gezien! En zo heb ik weer een speciaal konijntje 😍💛.


Kijk tante Monique, zo een kubus is multifunctioneel 😂. (let ook op de mislukte binky 😉)


Mini binkies 😍.



Sunny maakt - alweer - een zootje 😁.



Maar zoooooo schattig als hij slaapt, dat buikje, dat snoetje 😍!


Foto van hierboven, maar dan met vallende sneeuwvlokken 😉.


Wie zin heeft in natuurfoto's van mist, sneeuw enz.: https://photos.app.goo.gl/CmCQHhF85XMXnPu78

En toch kijk ik reikhalzend uit naar de lente... 🌷

Geen opmerkingen:

Een reactie posten