zondag 31 januari 2021

Actief manneke :)

 Er is een relschopper gesignaleerd in en op het witte huis πŸ˜‚.


Nieuw plekje gevonden.


Geen idee waarom hij met die pompom op zijn hoofd bleef zitten πŸ˜„.


Ik heb rust nodig want woensdag was een spannende dag. Ik moest naar de man met de witte jas en kreeg een manicuurtje en pedicuurtje. Natuurlijk was ik een voorbeeldig ventje πŸ˜‡. Mijn buikje, oortjes, tandjes enz. waren ook allemaal goed en ik kreeg complimenten omdat ik mooi en slank was 😍.
Dat wist ik natuurlijk al want mammie vertelt me iedere dag hoe perfect en atletisch gebouwd ik ben. Maar het is fijn om het ook eens van een ander te horen 😎. En toen ik weer thuis was, was ik niet bang of boos en dat maakte mammie heel blij 😊.






Hier heb ik mijn dekentje tot bij mammie gegraven zodat ik dichtbij haar kan liggen πŸ’—.


Sunny is een nieuwe man en helpt met de was en strijk πŸ˜‚.


De knaagkubus is een grote favoriet πŸ˜ƒ!



Ik ben er niet πŸ˜‰.



Kleine hooibaaltjes vind ik ook lekker πŸ˜‹.



Kartonnen doosjes gevuld met hooi en kruiden ook!


Even enkele foto's van zijn richel. Ik ben nog geen stap verder in mijn onderzoek. Maar toen ik bij de dierenarts was, was de richel nauwelijks te zien. En als hij speelt/eet, heel duidelijk. Ik vermoed dus dat hij zichtbaar wordt als Sunny zich goed voelt.



Toen ik van de week zijn kooi schoonmaakte, kwam hij voor de eerste keer inspecteren en "helpen" 😁.


Mammie zegt dat ik een schoonheidsvlekje op mijn wang heb, oftewel een "tache de beauté" 😍.


Ook mijn oortjes zien er bijzonder uit en zijn heel behaard.


Ik heb een erg druk leven: smijten... 😁.


Nieuwe tafelloper voor Pasen inspecteren en goedkeuren 😊.


Als dank krijg ik eindelijk weer een kartonnen doos, die heb ik echt gemist!

Nu volgen er een heleboel filmpjes want ik heb mammie goed bezig gehouden πŸ˜„.

Sunny valt in een diepe slaap 😍.


Sunny speelt met de hooibal 😁.


Sunny verkent de bovenkant van zijn kooi 😊.


Sunny smijt met een kartonnen doosje 😁.


Sunny op het witte huis πŸ˜‰.


Sunny graaft in de kattenmat 😸.


Sunny graaft in zijn pluche huis. Hier maakte ik me wel even zorgen, want dit ging erg lang door, wel meer dan een half uur. En tussendoor plofte hij telkens uitgeput neer. Geen idee waarom, maar ik heb hem afgeleid en dat werkte gelukkig.


Sunny graaft in zijn zandbak, ein-de-lijk heeft hij door waarvoor dat ding dient πŸ˜„.
Ik zie wel dat hij erin plast. Nu ja, da's vlug opgeruimd.


Tot slot nog wat natuurfoto's waarin ik o.a. mijn nieuwe macrolens heb getest: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten