zondag 28 februari 2021

Vroege lentekriebels

Kiekeboe 😀, ik heb mijn andere oor verkocht want ik luister toch maar half 😄.


Hm lekker, een vulbaar wilgenmandje 😋.



Te diep in het glas, euh mandje gekeken, Sunny 😂?



Pannenkoek 😄.


😴


Waar zou Sunny van dromen 😁?


En gewoon, omdat zijn snoetje zo wondermooi is, een close up 😍.


Zwaar leven 😉.


Hij wil graag dichtbij mij zijn en schuift zijn dekentje tot onder mijn bureau 💛.


Tjonge wat een reuzebal 😮. Zie beneden in het filmpje hoe heftig hij ermee speelt 😊.



Hij lijkt wel wat op deze emoji nu 😏.


Nee, geen stinkvoetjes 😊.


Twee foto's die heel veel voor mij betekenen, hieronder volgt nog een filmpje. Mijn superlief en mooi manneke, zo vol van vertrouwen 😍. De klik die wij van de eerste seconde hadden, is er nog steeds. Dit was zonder twijfel liefde op het eerste gezicht, bij ons allebei 💕. Ik weet niet wie van ons 2 het meest geniet 😉.


Buikje kussen 😘.

 Knuffels met Sunny 💗


Sunny die lijkt te volleyballen met zijn grote wilgenbal 😄.


Sunny verhuist zijn dekentje wel erg ver deze keer 😁.


Het filmpje waar ik het hierboven over had 💘:

Sunny geniet zichtbaar van knuffeltjes, is vol vertrouwen en helemaal ontspannen 😍.


Sunny slaapt met zijn oogjes open en murmelt met zijn mondje.


Lieve mama, op 22 februari was het alweer 4 jaar geleden dat we afscheid van je moesten nemen. Ik heb het nog altijd heel moeilijk met het lijden dat vooraf ging aan jouw heengaan 😞. Ik hoop dat je nu je rust gevonden hebt en dat je nog altijd over ons waakt. We missen je 😢.


Ook deze keer sluit ik weer af met natuurfoto's van o.a. mijn wandelingen. Want ik heb uiteraard evenzeer genoten van het prachtige lenteweer, al is het uitzonderlijk en niet zo goed voor de natuur...

https://photos.app.goo.gl/cw2xgbNBrQSwNDD67 (Pietersheim Lanaken bos en kinderboerderij)

https://photos.app.goo.gl/fcP3VzhdyGAVuVE38 (Pietersheim Lanaken kasteel en waterburcht)


https://photos.app.goo.gl/JENGrM7YEb8iyxMe7 (Wilderpark Bilzen nachtfoto's)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten