zondag 9 mei 2021

Moederdag

Het is me gelukt, ondanks dat ik nog altijd pijn heb. Maar deze blog is af ๐Ÿ’ช.

Sunny ontdekt ondertussen zijn nieuwe grastunnel. Wat een kin en mondje hรจ ๐Ÿ˜?


En hij maakt nog steeds zijn naam waar en geniet van het zonnetje ๐ŸŒž.


Wait, I'm getting a signal ๐Ÿ˜„.




Hij vertoeft steeds vaker op mijn bed ๐Ÿ˜Š.



En hij doet waar konijntjes goed in zijn: nuffig kijken ๐Ÿ˜.




Please, krijg ik nog wat snoepjes ๐Ÿ™?


Bow to your king ๐Ÿ‘‘ ๐Ÿ˜.


Wachten op knuffeltjes ๐Ÿ’—.


Effe kijken of ik aardbei lust... Ja hoor ๐Ÿ˜‹๐Ÿ“.


Wat ruik ik toch ๐Ÿ˜?



Ik ben er niet ๐Ÿ™ˆ.


Om nom, lekker wortelloof ๐Ÿ˜‹.


Alsjeblieft mammie, voor moederdag ๐ŸŒผ. P.S.: het zijn vergeet-me-nietjes zodat je niet vergeet om mij snoepjes te geven ๐Ÿ˜‰.


En wat doen we op een druilerige koude dag? Peter Rabbit nog eens kijken natuurlijk ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‡๐Ÿฐ.

Deze keer 'slechts' 2 filmpjes, maar vooral het eerste is hilarisch! Sunny heeft energie voor 10 ๐Ÿ˜ฎ!

Binkies op bed, heppiedepeppie, een blij ei ๐Ÿ˜.


Sunny graaft in holletje


Vandaag is het alweer de 5de moederdag zonder jou ๐Ÿ˜”. Wat vliegt de tijd... Hopelijk ben je blij met het bloemetje dat ik heb uitgezocht ๐ŸŒน.


En het valt dit jaar toevallig samen. Maar vandaag is het ook alweer 2 jaar geleden dat ik mijn lieve Chica moest laten inslapen. Ze is 19 geworden en da's natuurlijk heel mooi. Maar ik mis mijn poppeke toch nog steeds... ๐Ÿ˜”


Dan nog even wat links naar natuurfoto's.

Alvast 1 van mijn dromen is uitgekomen. Ik heb eekhoorntjes kunnen fotograferen. Wat zijn ze snel! Ben blij dat er wat foto's gelukt zijn ๐Ÿ˜ƒ. Deze twee vind ik de mooiste.



De rest van de eekhoorns en nog andere natuurfoto's kun je in deze link zien : https://photos.app.goo.gl/ZzP8S2q8iVtcZTAj9

Toen ik hoorde dat er jonge gansjes waren, moest ik natuurlijk ook op pad. De witte kwikstaart was een leuke bonus 

Dit zijn wat algemene natuurfoto's van rond mijn terras meestal: https://photos.app.goo.gl/kgzhdN5kfKV5rydb7

Maar onderstaande foto was een verrassing en รฉรฉn van mooiste. Een mannelijke torenvalk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten