vrijdag 17 februari 2023

Valentijn

 Weer later dan gepland door omstandigheden. Maar hier dan toch eindelijk mijn blog.

Die ik begin met mijn lieve mooie Indy. Mijn fluwelen meisje zou op Valentijn namelijk 9 jaar oud worden. Het zal altijd blijven pijn doen waarom het haar niet gegund was 😞. Je zit voor altijd in mijn hartje lieve Bambi, ik mis je zachte likjes en troostend vachtje πŸ’”.


Verdriet en vreugde kunnen soms dichtbij elkaar liggen. Want als Indy er nog zou zijn, zou mijn knappe lieve Sunny natuurlijk niet bij mij wonen. En oh, wat ben ik dol op mijn knuffelknulletje πŸ˜πŸ˜˜πŸ’—!


Net als Fluffy wil hij héél dichtbij zijn mammie zijn en dan is hij super ontspannen 😍😴.






Hij lijkt weer op een koala, nu zijn neusje in de rui is πŸ˜„πŸ¨.



Lekker warm (en handig? πŸ€”) tegen de snugglesafe.



Kan ik al naar buiten?


Dan mijn grashuisje maar mollen 😁.



Voor valentijn heeft hij natuurlijk een hartvormig snoepje gekregen πŸ’›.


En een sphinx! Maar...







Hij vindt de sphinx helemaal niks. En dat had ik wel verwacht, daarom wilde ik hem ook niet kopen. 
Waarom staat hij hier dan toch? Omdat ik eigenlijk het kremlin had besteld en toen ik de doos opendeed, zag ik dat ik de sphinx in de plaats had gekregen. Ondertussen is het kremlin uitverkocht ☹️.
P.S.: Sunny vindt huisjes met 1 ingang maar niks, hij wil er minstens 2 πŸ˜‰.

Gelukkig kon hij wel heerlijk genieten van het warme zonnetje, bun in the sun 😍.




Hij is niet altijd een luiwammes hoor, hier smijt hij rond met zijn wilgenmandje πŸ˜„.

Zoals gewoonlijk sluit ik af met natuurfoto's. Ik ben aan het oefenen op een nieuwe techniek, de backbutton focus en het werpt vruchten af (als ik het zelf mag zeggen πŸ˜‰).

Natuurfoto's, inclusief vliegende buizerd en meeuw: https://photos.app.goo.gl/NRC3hWULaQHjshS6A


Stichting Boerderij Daalhoeve, met een schattige ottersnoet:
https://photos.app.goo.gl/d71k7R7dgKRuvQBj8


Tot slot: volgende woensdag, 22 februari, zal het al 6 jaar geleden zijn dat ik afscheid moest nemen van mijn mama. Wat gaat de tijd snel, ik kan me haar laatste momenten nog zo helder voor de geest halen... 😞. Je bent iedere dag in mijn gedachten, maar op die dag nog een beetje extra πŸ’œ.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten